Wstęp
Rozdział I.
Powszechna edukacja muzyczna
1.1. Wychowanie estetyczne na gruncie filozofii sztuki
1.2. Muzyka jako oddziaływanie wychowawcze
1.3. Edukacja muzyczna jako integralna część systemu kształtowania jednostki
Rozdział II.
Promocja sztuki w szerszym kontekście społecznym i marketingowym
2.1. Istota reklamy i marketingu
2.2. Promocja muzyki klasycznej
Rozdział III.
Opera jako instytucja edukująca
3.1. Specyfika opery jako gatunku muzycznego
3.2. Percepcja opery
3.3. Edukacja muzyczna realizowana w instytucjach operowych
Rozdział IV.
Metodologia badań własnych
4.1. Problematyka, cel i metody badań
4.2. Pytania, hipotezy i narzędzia badawcze
4.3. Organizacja i przebieg badań
Rozdział V. Analiza wyników badań
5.1. Weryfikacja hipotez badawczych
5.2. Podsumowanie badań
Zakończenie
Aneksy
Bibliografia