Opóźniony rozwój mowy – studium przypadku
2 marca 2019
Wstęp.
Rozdział 1
Teoretyczne podstawy pracy
1.1. Rozwój i etapy mowy i języka dziecka……….5
1.2. Zaburzenia rozwoju mowy……….11
1.3 Charakterystyka i przyczyny ORM……….14
1.3.1 Samoistny ORM……….16
1.3.2 Niesamoistny ORM……….17
1.4 Zadania placówki oświatowej……….19
1.5 Wpływ ORM na funkcjonowanie dziecka w placówce oświatowej……….22
Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badań
2.1. Przedmiot i cel badań……….24
2.2. Problemy badawcze……….25
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….26
Rozdział 3
Studium przypadku
3.1. Charakterystyka środowiska rodzinnego dziecka……….30
3.2. Opinie badań specjalistycznych……….32
3.3. Funkcjonowanie psychofizyczne dziewczynki w szkole……….33
3.4. Podstawowe założenia programu terapeutycznego……….34
Zakończenie……….36
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|