Porównanie organizacji czasu wolnego dzieci mieszkających na wsi i w mieście
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Zagadnienia czasu wolnego w literaturze przedmiotu
1. Pojęcie i funkcje czasu wolnego
2. Wychowanie w czasie wolnym
3. Rodzina jako organizator czasu wolnego dzieci i młodzieży
4. Rola instytucji w organizacji czasu wolnego
5. Wpływ czasu wolnego na rozwój dziecka
Rozdział II
Środowisko wiejskie i miejskie i jego charakterystyka
1. Wieś i miasto jako środowisko wychowawcze
2. Rodzina wiejska a rodzina miejska
3. Sytuacja społeczno-ekonomiczna młodzieży i dzieci wiejskich i miejskich
4. Rola instytucji wychowawczych na wsi i w mieście
Rozdział III
Metodologia badań własnych
1. Uzasadnienie wyboru tematy
2. Cel, problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Charakterystyka terenu badań
Rozdział IV
Organizacja czasu wolnego dzieci w środowisku wiejskim i miejskim w świetle badań własnych
1. Charakterystyka grupy badawczej
2. Rodzina jako organizator czasu wolnego dzieci
3. Szkoła i inne instytucje w organizacji czasu wolnego
4. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dzieci w środowisku wiejskim i miejskim
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|