Projekt balkonika rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych
3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Wstęp
Rozdział 1
Wymagania stawiane sprzętom rehabilitacyjnym przeznaczonym do przemieszczania się chorych i niepełnosprawnych
1.1. Wprowadzenie
1.2. Klasyfikacja osób niepełnosprawnych
1.3. Podstawowe wymiary przestrzenne i zakresy ruchu
1.4. Wymagania stawiane budynkom dla osób niepełnosprawnych
1.5. Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Rozdział 2
Przegląd pomocy technicznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych ruchowo
2.1. Wprowadzenie
2.2. Podstawowe urządzenia umożliwiające samodzielne przemieszczanie się osób z dysfunkcją narządu ruchu
2.3. Pomocnicze urządzenia oraz akcesoria wspomagające poruszanie się osób z dysfunkcją narządu ruchu
2.4. Ocena rzeczywistych warunków mieszkaniowych osób niepełnosprawnych oraz istniejących na rynku balkoników rehabilitacyjnych
Rozdział 3
Założenia projektowo konstrukcyjne balkonika rehabilitacyjnego
3.1. Założenia do projektu
3.2. Dane do projektu
3.3. Analiza koncepcyjna
3.4. Kryteria oceny
Rozdział 4
Dobór cech konstrukcyjnych
4.1. Projekt ramy głównej
4.2. Projekty pozostałych elementów balkonika
4.3. Balkonik rehabilitacyjny – część konstrukcyjna
Rozdział 5
Dokumentacja konstrukcyjna projektu balkonika
5.1. Zwartość dokumentacji konstrukcyjnej
5.2. Rysunki konstrukcyjne
Zakończenie
Wykaz aktów prawnych
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Rola Warsztatów Terapii Zajęciowej w życiu osób niepełnosprawnych
- Rola Warsztatów Terapii Zajęciowej w życiu osób niepełnosprawnych
- Aktywizacja zawodowa i możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych na rynku pracy w mieście X
- Deficyty samoopieki osób niepełnosprawnych po wypadkach komunikacyjnych.
- Projekt przewozu ładunku niebezpiecznego klasy 2 na przykładzie cysterny
- Projekt zmian w sterowaniu ruchem i bezpieczeństwie pieszych na wybranym skrzyżowaniu
- Profilaktyka antynikotynowa, antyalkoholowa i antynarkotykowa w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych…
- Sukces na rynku gier wideo na podstawie firmy CD Projekt RED - studium przypadku