Public Relations w działania ch Urzędu Marszalkowskiego w XYZ
25 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Istota Public Relations
1. Public relations – zagadnienia definicyjne
2. Public relations a dziedziny pokrewne
3. Zadania i skladowe procesu public relations
4. Wewnetrzna i zewnetrzna funkcja PR
Rozdział II.
Przydatnosc marketingu w działania ch samorządu terytorialnego
1. Rola samorządu terytorialnego
2. Zadania samorządu terytorialnego
3. Marketing w samorzadzie terytorialnym
Rozdział III.
Charakterystyka Urzędu Marszalkowskiego
1. Działania Urzędu Marszalkowskiego elementu samorządu terytorialnego
2. Zakres dzialan Urzędu Marszalkowskiego w XYZ (strategia)
3. Działania marketingowe w realizacji zadan Urzędu Marszalkowskiego w XYZ
Rozdział IV.
Możliwościrealizacji zasad Public relations w Urzedzie Marszalkowskim
1. Znaczenie PR w działania ch Urzędu Marszalkowskiego
2. PR w działania ch promocyjnych Urzędu Marszalkowskiego
3. Dalsze kierunki rozwoju PR w Urzedzie Marszalkowskim w XYZ
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|