Rola dogoterapii w rozwoju dziecka niepełnosprawnego
11 października 2020
Wstęp………. 3
Rozdział 1
Problem badawczy w literaturze przedmiotu
1.1. Dogoterapia – geneza, historia………. 4
1.1.1. Rys historyczny dogoterapii………. 4
1.1.2. Cele dogoterapii………. 5
1.1.3. Pies terapeuta………. 6
1.2. Wspomaganie rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych………. 10
1.3. Pojęcie niepełnosprawności i rehabilitacji ………. 13
Rozdział 2
Założenia badawcze
2.1. Przedmiot i cele badań………. 21
2.2. Problemy i hipotezy badawcze………. 22
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 25
2.4. Organizacja i charakterystyka terenu badań………. 27
2.5. Charakterystyka badanych………. 29
Rozdział 3
Analiza wyników badań własnych
3.1. Udział w zajęciach dogoterapeutycznych………. 32
3.2. Formy zajęć dogoterapeutycznych………. 34
3.3. Efektywność zajęć dogoterapeutycznych w opinii rodziców badanych dzieci………. 36
3.4. Znaczenie dogoterapii w rozwoju dziecka niepełnosprawnego………. 37
Synteza pracy, wnioski z badań i postulaty praktyczne………. 41
Bibliografia………. 44
Spis tabel………. 46
Aneks………. 47
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|