Rózne przejawy niepełnosprawności intelektualnej dzieci – Autyzm i FAS
23 października 2015
Wstęp……….4
Rozdział I
Autyzm w świetle literatury przedmiotu.
1.1. Autyzm jako choroba……….6
1.2. Przyczyny, diagnoza i terapia autyzmu……….13
1.3. Rola rodziny w życiu dziecka z autyzmem……….21
1.4. Edukacja dziecka autystycznego……….24
Rozdział II
Alkoholowy zespół plodowy w świetle literatury przedmiotu.
2.1. Pojęcie FAS. Kryteria diagnostyczne schorzenia……….32
2.2. Neuropsychologiczny profil dziecka z syndromem FAS……….39
2.3. Ciaza a picie alkoholu w świetle badan empirycznych ……….47
2.4. Dziecko z zespolem FAS w szkole……….50
Rozdział III
Metodologiczne zalozenia badan wlasnych.
3.1. Cel oraz przedmiot badan………. 64
3.2. Problemy badawcze……….65
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……….69
3.4. Organizacja i przebieg badan……….74
Rozdział IV
Sytuacja szkolna dziecka niepelnosprawnego intelektualnie w świetle wyników badan wlasnych.
4.1. Dziecko z FAS – studium przypadku……….76
4.1.1. Identyfikacja problemu……….76
4.1.2. Geneza i dynamika zjawiska……….77
4.1.3. Propozycje rozwiazania problemu……….88
4.2. Dziecko autystyczne – studium przypadku……….90
4.2.1. Identyfikacja problemu……….90
4.2.2. Geneza i dynamika zjawiska……….94
4.2.3. Propozycje rozwiazania problemu……….101
Zakończenie……….105
Bibliografia……….108
Aneks……….111
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|