Strategia marketingowa firmy XYZ, (firma dzialajaca na rynku reklamowym jako dostawca komponentów do tworzenia przestrzennych form wizualnych)

23 października 2015 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I.
Pojęcie strategii firmy

1.1. Istota strategii przedsiębiorstwa i jej glówne komponenty……… 5
1.2. Miejsce strategii marketingowej w strukturze strategii przedsiębiorstwa 12
1.3. Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa………15

Rozdział II.
Charaketrystyka i ogólna analiza firmy XYZ

2.1. Opis branzy tworzyw sztucznych………25
2.2. Opis firmy XYZ 29
2.3. Wewnetrzne działania i struktura organizacyjna firmy XYZ 33

Rozdział III.
Ogólne postanowienia w działalności firmy XYZ

3.1. Misja jako podstawa funkcjonowania firmy………37
3.2. Analiza SWOT jako metoda oceny sytuacji 40
3.3. Cele działania firmy XYZ 46

Rozdział IV.
Strategia marketingowa firmy XYZ i propozycje jej zmian

4.1. Ogólna strategia działania firmy XYZ 49
4.2. Marketing-mix jako podstawa do formulowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa 50

Zakończenie………74
Bibliografia 78
Spis rysunków 80