Sztuka komunikacji na przykładzie szkoły ponadgimnazjalnej.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Komunikacja
1.1. Istota komunikacji interpersonalnej

1.1.1. Cechy komunikacji interpersonalnej
1.1.2. Funkcje komunikacji interpersonalnej
1.1.3. Znaczenie komunikowania się w organizacji
1.2. Zasady tworzenia precyzyjnego komunikatu
1.2.1. Modele komunikacji interpersonalnej
1.2.2. Uwarunkowania skutecznej komunikacji
1.2.3. Bariery utrudniające skuteczne komunikowanie


Rozdział 2.
Charakterystyka szkoły

2.1. Misja oraz wartości szkoły
2.1.1. Struktura organizacyjna szkoły
2.1.2. Charakterystyka otoczenia szkoły
2.2. Komunikacja w szkole pomiędzy pracownikami
2.2.1. Znaczenie komunikacji w szkole
2.2.2. Relacje i stosunki interpersonalne w szkole
2.2.3. Kierunki rozwoju komunikacji


Rozdział 3.
Badania skuteczności komunikowania się na przykładzie szkoły ponadgimnazjalnej

3.1. Cel i zakres badania
3.2. Metoda badania
3.3. Charakterystyka badanej grupy
3.4. Wyniki badania
3.4.1. Preferencje respondentów w zakresie komunikacji, formy komunikacji stosowane w szkole
3.4.2. Relacje ze współpracownikami i przełożonymi.
3.4.3. Wskazanie przez respondentów barier w komunikacji
3.4.4. Sposoby przezwyciężenia barier według respondentów


Zakończenie
Literatura
Akty prawne
Spis tabel
Spis wykresów
Załączniki