Tempo przeobrażeń słownictwa uczniowskiego (na podstawie Wyczesanego słownika najmłodszej polszczyzny Bartka Chacińskiego i ankiet)
1. Zagadnienia wstępne
1.1. Cel i zakres pracy……….3
1.2. podstawa materiałowa pracy……….4
1.2.1.Charakterystyka respondentów ……….4
1.2.2. Charakterystyka źródeł ……….5
1.3. Metody badawcze zastosowane w pracy………. 7
2.Stan badań i ustalenia terminologiczne
2.1.Wyjaśnienie najistotniejszych pojęć z pracy ……….7
3.Słowniki języka uczniowskiego — źródłem wiedzy o sposobie porozumiewania się młodzieży
3.1. Krótka charakterystyka języka uczniowskiego ……….9
3.1.1. Słowniki gwary uczniowskiej………. 11
3.1.2. Przegląd literatury przedmiotu ……….16
4. Interpretacja materiału
4.1. Problemy badawcze zawarte w ankiecie: ……….18
4.2. Analiza odpowiedzi uczniów ……….21
4.3. Wypowiedzi nauczycielek języka polskiego dotyczące slangu uczniowskiego………. 40
4.4. Wnioski……….41
Podsumowanie………. 42
Spis tabel i wykresów………. 43
Rozwiązanie skrótów ……….44
Bibliografia ……….45
Aneks……….47
Aneks nr 1 — wykresy……….48
Aneks nr 2 — ankieta……….52
Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505