Adaptacja dzieci trzyletnich w świetle badań własnych
1 marca 2019
Wstęp………..7
Rozdział I
Problematyka adaptacji dziecka trzyletniego w świetle literatury pedagogiczno-psychologicznej
1.1.Charakterystyka rozwoju dziecka trzyletniego………. 9
1.2.Rozwój somatyczny i aktywność ruchowa ……….9
1.2.1. Poznawczy obszar rozwoju dziecka ……….11
1.2.2.Społeczno-emocjonalny obszar rozwoju dziecka………. 13
1.3. Uwarunkowania adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego………. 14
1.3.1. Rozumienie pojęcia „adaptacja”………. 14
1.3.2 Rodzice w procesie adaptacji………. 17
Rozdział II
Metodologiczne podstawy badań własnych
2.1 Przedmiot i cele badań ……….24
2.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….24
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 26
2.4 Organizacja i przebieg badań ……….29
2.5 Charakterystyka badanej grupy osób ……….29
Rozdział III
Adaptacja dzieci trzyletnich do przedszkola w świetle badań własnych
Podsumowanie końcowe ……….41
Bibliografia ………. 44
Spis tabel ……….46
Aneks ……….47
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|