Hotel XYZ jako rozwijajacy się podmiot na rynku turystyczno-hotelarskim.


Wstęp……….2

Rozdzial I
Tendencje zmian we wspólczesnej turystyce.

1.1. Istota i funkcje wspólczesnej turystyki……….4
1.2. Turystyka a zmiany w stylu zycia czlowieka……….7
1.3. Turystyka w Unii Europejskiej……….10
1.4 Idea hotelarstwa……….17


Rozdzial II
Czynniki kształtujące jakosc usług hotelarskich.

2.1. Pojecie klasyfikacji, kategoryzacji i standardu……….22
2.2. Czesci skladowe współczesnego hotelu. Funkcje poszczególnych zespolów……….24
2.3. Przykladowe schematy organizacyjne hoteli……….37
2.4. Wymagania eksploatacyjne standardy wyposazenia i procedury obslugi……….42


Rozdzial III
Biznes plan hotelu XYZ.

3.1. Streszczenie projektu przedsiewziecia……….47
3.2. Plan marketingowy. Zalozenia planu marketingowego……….48


Zakończenie……….61
Bibliografia……….62


 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>