Konkurencyjność marek własnych
5 marca 2019
Wstęp…………2
Rozdział I
Konkurencja teoria i praktyka.
1.1. Konkurencja definicje i modele…………4
1.2. Rodzaje i formy konkurencji…………9
Rozdział II
Marka w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
2.1. Istota i funkcje marki…………23
2.2. Wizerunek a tożsamość marki…………33
2.3. Rola nowej marki w strategii przedsiębiorstwa…………41
Rozdział III
Marki własne (private labels) – próba charakterystyki.
3.1. Marki producenckie i marki sklepowe…………46
3.2. Typologia marek własnych…………50
3.2.1. Produkty rodzajowe (bezmarkowe)…………53
3.2.2. Imitacje…………54
3.2.3. Marki innowacyjne w sferze wartości…………55
Rozdział IV
Wielkopowierzchniowe przedsiębiorstwa handlowe a private labels.
4.1. Wielkopowierzchniowe przedsiębiorstwa handlowe w Polsce…………62
4.2. Systemy wartości i identyfikatory marek stosowanych przez wielkie sieci handlowe …………73
4.3. Sytuacja rynkowa marek należących do sieci handlowych…………76
Rozdział V
Marki własne wielkopowierzchniowych przedsiębiorstw handlowych w optyce badania ankietowego.
5.1. Prezentacja i analiza wyników badania ankietowego Tesco…………84
5.2. Prezentacja i analiza wyników badania ankietowego Carrefour…………115
Wnioski…………129
Bibliografia…………131
Spis tabel…………135
Spis wykresów…………137
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|