Korzysci stosowania metody dystrybucji flow logistics na przykładzie współpracy firm Schenker – Statoil Lubricants.
25 października 2015
Wstęp……….4
Rozdział I
Teoria dystrybucji
1.1 Dystrybucja jako element marketingu mix
1.2 Kanały dystrybucji ich znaczenie i rodzaje……….11
Rozdział II
Flow logistics jako metoda dystrybucji
2.1 Dystrybucja fizyczna towarów jako ogniwo w cyklu dostaw……….25
2.2 Charakterystyka metody flow logistics……….36
Rozdział III
Funkcjonowanie koncepcji flow logistics w Schenker Sp. z o.o.
3.1 Charakterystyka firmy Schenker Sp. z o.o. ……….43
3.2 Wdrozenie metody flow logistics w firmie Schenker Sp. z o.o. ……….56
Rozdział IV
Korzysci stosowania metody dystrybucji flow logistics na przykładzie współpracy firm Schenker – Statoil Lubricants……….66
Spis rysunków……….75
Spis wykresów………. 76
Spis tabel………. 76
Bibliografia……….77
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|