Wpływ narzedzi marketingu internetowego na rozwój branży beauty na przykładzie firm Sephora sp. z o.o. oraz Douglas Polska sp. z o.o.

7 grudnia 2022 0 Przez administrator


Wstęp …………3

Rozdział 1
Marketing internetowy – założenia teoretyczne …………5

1.1. Marketing internetowy a marketing tradycyjny …………10
1.2 Zastosowanie narzędzi marketingu internetowego (E-biznes, e-marketing, e-commerce)………… 14
1.3 Social media marketing (wykorzystanie kanałów social mediowych) …………17

Rozdział 2
Znaczenie marketingu internetowego w branży beauty na przykładzie firm Sephora Sp. Z o.o. oraz Douglas Polska Sp. Z o.o.

2.1. Analiza rynku pokazująca pozycjonowanie wybranych firm na tle konkurencji………… 22
2.2. Poszukiwanie konkurencji………… 23
2.3. Pozycja Sephory i Douglasa w stosunku do platform e-Commerce …………25
2.4. Charakterystyka Sephory i Douglasa (Budowanie marketingu relacyjnego, działania budujące relacje klient-firma, strategie marketingowe) …………30

Rozdział 3
Prezentacja wyników badań

3.1. Charakterystyka respondentów …………36
3.2. Analiza wyników badań ankietowych………… 38
3.3. Wnioski i zalecenia …………54

Podsumowanie………… 55
Bibliografia …………57
Spis rysunków………… 60
Spis wykresów …………60
Spis załączników …………60