Metody pozyskiwania klientów i ich wpływ na rozwój kapitału przedsiębiorstwa XYZ.
10 listopada 2019
Wstęp……….3
Rozdział I
Procesy pozyskiwania klientów
1.1. Charakterystyka potencjalnego klienta……… 4
1.2. Typy zachowań klientów ………9
1.3. Proces podejmowania decyzji przez potencjalnego klienta……… 15
1.4. Etapy procesu decyzyjnego……… 17
Rozdział II
Metody pozyskiwania klientów
2.1. Pierwszy kontakt z klientem……… 21
2.2.1. Skuteczne nawiązywanie kontaktów……… 23
2.2. Sprecyzowane przedstawienie produktu jako korzyść……… 27
2.3. Metody finalizacji transakcji z klientem ………30
Rozdział III
Metody pozyskiwania klientów na przykładzie firmy XYZ
3.1. Charakterystyka firmy XYZ……… 33
3.2. Sposoby pozyskiwania klientów wykorzystywane w firmie XYZ……… 38
Rozdział IV
Badanie ankietowe dotyczące pozyskiwania klientów wśród społeczności w sektorze MŚP……… 43
Zakończenie ……… 49
Bibliografia……… 51
Spis tabel i wykresów……… 53
Aneks ……… 54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|