Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku Pekao S.A.
1 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Rola kart płatniczych we współczesnym świecie.
1.1. Narodziny i rozwój plastikowego pieniądza.
1.2. Ewolucja kart płatniczych w Polsce.
1.3. Zagrożenia wynikające z posiadania kart
1.4. Innowacje w obszarze płatności bezgotówkowej.
Rozdział 2
Marketing produktów i usług bankowych.
2.1. Geneza, rozwój i pojęcie marketingu.
2.2. Zastosowanie marketingu w działalności bankowej.
2.3. Strategia marketingowa – istota, treść i charakterystyka pojęcia.
2.4. Koncepcja marketingu – mix w strategii marketingowej banku.
Rozdział 3
Karty płatnicze wyznacznikiem polityki produktowej w strategii marketingowej banku Pekao S.A.
3.1. Charakterystyka banku Pekao S.A i jego strategii marketingowej.
3.2. Struktura korzystania z podstawowych usług finansowych i płatniczych przez klientów banku.
3.3. Analiza wpływu instrumentów marketingowych na klientów banku Pekao S.A.
3.4. Znaczenie i przyszłość kart płatniczych w kontekście przeprowadzonych badań.
Zakończenie.
Streszczenie.
Bibliografia.
Spis wykresów i rysunków.
Załączniki.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|