Kategoria: Prace Dyplomowe

Prace dyplomowe oraz licencjackie

Stopień zaangażowania przedsiębiorstw w koncepcję wszechkanałowości – porównanie międzybranżowe.

Przez administrator

Wstęp 1. Koncepcja omnichannel 1.1 Charakterystyka koncepcji omnichannel 1.2 Zachowania nabywcze współczesnego konsumenta 1.3 Rola logistyki w strategii Omnichannel 1.4 Rozwiązania Omnichannel 2. Specyfika branż korzystających z koncepcji omnichannel 2.1 Branża modowa 2.1.1 Zara 2.1.2 H&M 2.1.3 Reserved 2.1.4 Orsay 2.2 RTV i AGD 2.2.1…

Marketing polityczny w teorii i praktyce

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Marketing polityczny- aspekty teoretyczne 1.1 Definicja, geneza i ewolucja marketingu politycznego……… 5 1.2 Cechy szczególne marketingu politycznego………10 1.3 Techniki i narzędzia marketingu politycznego……… 12 Rozdział II Marketing polityczny-aspekty praktyczne 2.1 Budowanie strategii wyborczej ………20 2.2 Kanały komunikacji w marketingu politycznym……… 24 2.3…

Menedżer przyszłości – nowe wyzwania wobec kadry kierowniczej w Polsce

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Funkcjonowanie kierownika w organizacji 1.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji………. 5 1.2. Pojęcie i rola stylu zarządzania w organizacji ……….9 1.2. Osobowe i środowiskowe warunki kierowania i ich znaczenie………. 15 Rozdział II Nowe wyzwania dla kadry menedżerskiej 2.1. Zmieniające się warunki zarządzania…

Analiza przewozów płynnych i stałych ładunków niebezpiecznych w grupie LOTOS S.A.

Przez administrator

Wstęp……….. 3 Rozdział I Charakterystyka transportu w Polsce 1.1. Definicja i istota transportu……….. 5 1.2. Charakterystyka potrzeb transportowych w Polsce……….. 9 1.3. Klasyfikacja i rodzaje transportu ………..13 1.4. Organizacja i technika wykorzystywana w transporcie ………..16 Rozdział II Infrastruktura transportowa w Polsce 2.1. Rola i znacznie…

Działania z zakresu marketing mix w sektorze usług medycznych na przykładzie niepublicznej przychodni lekarskiej

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Istota marketingu usług 1.1 Podstawowe pojęcia marketingu ……..5 1.2. Marketing w działalności usługowej ……..10 1.3. Marketing usług medycznych ……..19 Rozdział II Opis firmy XYZ i jej otoczenia 2.1 Przedstawienie firmy ……..24 2.2 Analiza otoczenia ……..27 2.2.1 Makrootoczenie ……..31 2.2.2 Mikrootoczenie ……..35 2.3…

Charakterystyka transportu lotniczego

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Charakterystyka transportu lotniczego 1.1. Pojęcie, istota i źródła transportu lotniczego……… 5 1.2. Charakterystyka współczesnego rynku usług lotniczych……… 8 1.3. Infrastruktura transportu lotniczego w Polsce……… 14 Rozdział II Kwestie prawne bezpieczeństwa lotów 2.1. Regulacje prawne związane z transportem lotniczym……… 21 2.2. Bezpieczeństwo lotów…

Analiza porównawcza systemów podejścia do lądowania w polskich portach lotniczych

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Transport lotniczy w Polsce 1.1. Port lotniczy, a lotnisko – definicja, różnice ……….6 1.2. Lotnicze porty cywilne w Polsce ……….11 1.3. Aktualny stan portów, przepustowość polskich portów lotniczych………. 13 1.4. Projekty nowych portów……….. 17 Rozdział II Systemy podejścia do lądowania 2.1. Radionawigacja…

Nachalny product placement w polskich serialach

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział 1 Znaczenie product placement w budowaniu komunikatu reklamowego 1.1. Płatne komunikaty reklamowe w mediach jako forma komunikacji marketingowej ………..5 1.2. Pojęcie product placement (lokowania produktu) i jego stosowanie w mass mediach ………..10 1.3. Przepisy prawne dotyczące lokowania tematu i produktu ………..15 1.4. Sposoby…

Logistyczne zabezpieczenie 10BKPanc podczas ćwiczeń 'Anakonda 12′

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Logistyka – ujęcie teoretyczne 1.1. Istota i pojęcie logistyki ………..4 1.2. Logistyka wojskowa, a cywilna……….. 7 1.3. Logistyka wojskowa w Polskich Siłach Zbrojnych ………..8 Rozdział II Zabezpieczenie logistyczne 10BKPanc. na ćwiczeniach Anakonda 12 2.1. Charakterystyka ćwiczeń Anakonda 2012 ………..12 2.2. Potrzeby logistycznego…

Wpływ procesów logistycznych na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa transportowego na rynku niemieckim

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie 1.1 Definicja i atrybuty procesu logistycznego………. 5 1.2. Klasyfikacja procesów logistycznych ……….14 1.3 Identyfikacja kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie transportowym ……….21 Rozdział II Analiza kosztów w przedsiębiorstwie transportowym 2.1 Klasyfikacja kosztów ……….26 2.2 Koszty w przedsiębiorstwie transportowym………. 31…

Metody wyceny nieruchomości

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Klasyfikacja nieruchomości i rynku nieruchomości 1.1. Definicja i podział nieruchomości ………..4 1.2. Pojęcie i rodzaje wartości nieruchomości ………..6 1.3. Funkcjonowanie rynku nieruchomości mieszkaniowych ………..10 Rozdział II Podejście i metody wyceny nieruchomości 2.1 Cena jako podstawowa kategoria rynkowa ………..16 2.2. Podejście porównawcze wyceny…

Finansowanie działalności firm z sektora MSP

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce- charakterystyka i warunki funkcjonowania 1.1 Definicja i rodzaje małych i średnich przedsiębiorstw ………..6 1.2 Rozwój firm z sektora MSP w Polsce w latach 1989-2004………… 8 1.3 Bariery i ograniczenia w rozwoju MSP……….. 13 1.4 Perspektywy rozwoju…

Daniny publiczne w funkcjonowaniu kaszubskich firm sektora MSP.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce, ich charakterystyka oraz warunki funkcjonowania 1.1 Pojęcie i rodzaje małych i średnich przedsiębiorstw………. 6 1.2 Rozwój firm z sektora MSP w Polsce w latach 1989-2009………. 8 1.3 Bariery i ograniczenia w rozwoju MSP ……….15 1.4 Sektor…

Zakładanie nowej działalności gospodarczej na przykładzie działalności pielęgniarskiej w Warszawie

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Teoretyczne podstawy działalności gospodarczej 1.1 Definicja działalności gospodarczej……….. 5 1.2 Urzędy związane z działalnością gospodarczą ………..9 1.3 Ustawodawstwo związane z działalnością gospodarczą ………..16 1.4 Zakładanie działalności gospodarczej ………..18 Rozdział II Praktyczne podstawy dla wybranej działalności 2.1 Analiza SWOT dla wybranej branży……….. 21…

Motywowanie i demotywowanie pracowników działu obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Teorie i modele motywacji 1.1. Istota motywowania………. 5 1.2. Teorie motywacji ……….8 1.3. Modele motywacji……….15 Rozdział II Rodzaje motywacji 2.1. Motywacja pozytywna i negatywna ……….18 2.2. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna ……….19 2.3. Motywacja finansowa i pozafinansowa………. 21 Rozdział III Narzędzia motywacyjne 3.1.…

Analiza motywacji do pracy pracowników sektora finansów, na przykładzie firmy pożyczkowej

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Motywacja i motywowanie 1.1. Istota motywacji i motywowania……….. 4 1.2. Modele motywacji ………..10 1.3. Znaczenie motywacji……….. 13 1.4. Zasady motywowania ………..16 Rozdział II Rodzaje motywacji 2.1. System wynagrodzeń……….. 19 2.1.1. Płaca i jej miejsce w systemie wynagrodzenia……….. 19 2.1.2. Udziały ………..24 2.1.3.…

Patologie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie i sposoby przeciwdziałania

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział 1 1.1. Mobbing – pojęcie, istota, znaczenie 1.2. Rodzaje mobbingu i jego formy……….. 9 1.3. Molestowanie seksualne ………..14 Rozdział II Patologie psychofizyczne 2.1. Stres – zagrożenia, przyczyny, skutki ………..20 2.2. Pracoholizm ………..24 2.3. Wypalenie zawodowe ………..26 2.4. Utrata motywacji do pracy ………..29 2.5.…

Bezpieczeństwo narodowe Polski w XXI wieku

Przez administrator

Rozdział I Bezpieczeństwo narodowe – istota i podstawowe kategorie 1.1. Pojęcie i istota bezpieczeństwa ………….3 1.2. Typologia bezpieczeństwa ………….7 1.3. Bezpieczeństwo narodowe – definicje i istota ………….10 1.4. Relacje naród-państwo-bezpieczeństwo narodowe ………….14 Rozdział II Ewolucja zagrożeń bezpieczeństwa i doskonalenie rozwiązań systemu bezpieczeństwa narodowego w Polsce…

Relokacja sklepu wielkopowierzchniowego na przykładzie firmy Decathlon

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie 1.1. Znaczenie i rodzaje relokacji 1.2. Procesy logistyczne w przemyśle i usługach 1.3. Cechy szczególne logistyki przedsiębiorstw handlowych Rozdział 2 Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa 2.1. Funkcjonowanie firmy Decathlon Legnica 2.2. Struktura organizacyjna oraz podstawowe zadania realizowane w przedsiębiorstwie 2.3.…

Projekt doskonalenia procesu zarządzania przez jakość w firmie x

Przez administrator

Rozdział 1 Teoriopoznawcze podstawy zarządzania przez jakość 1.1. Total Quality Management (TQM) – zagadnienia wybrane 1.2. Warunki i narzędzia jakości Rozdział 2 Rozpoznanie i wstępna analiza sytuacji badanego podmiotu w zakresie zarządzania jakością 2.1. Charakterystyka podstawowa firmy X 2.2. Rozpoznanie obecnego stanu zarządzania jakością w…

Istota pracy dziennikarza śledczego w erze Internetu – współczesne formy docierania do informacji i odbiorców

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Dziennikarstwo śledcze wobec poznania i wartości medialnego rynku 1.1. Definicja dziennikarstwa śledczego 1.2. Granica etyczna dziennikarza śledczego w świetle kodeksu prawa 1.3. Obiektywizm a praca dziennikarza śledczego Rozdział II Dziennikarstwo śledcze uczestniczące w nowej formie cywilizacji medialnej 2.1. Zarys historyczny mediamorfozy medialnej…

Terroryzm jako zagrożenie dla bezpieczeństwa Polski

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Terroryzm w ujęciu teoretycznym 1.1. Terroryzm- istota i definiowanie 1.2. Geneza terroryzmu Rozdział II Polska a terroryzm 2.1. Prawo dotyczące antyterroryzmu w Polsce 2.2. Polskie instrumenty instytucjonalne ds. walki przeciwko terroryzmowi 2.3. Geopolityczne położenie Polski a zagrożenie terroryzmem 2.4. Zobowiązania i aktywność…

Analiza przewozów ładunków niebezpiecznych a bezpieczeństwo w ruchu drogowym w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Podstawowe informacje o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych 1.1. Istota i rodzaje transportu drogowego 1.2. Specyfika materiałów niebezpiecznych w zakresie wymogów transportowych 1.3. Konsystencja materiału a wybór gałęzi transportu 1.4. Rozmiar materiału a wybór gałęzi transportu 1.5. Szkodliwość dla otoczenia jako warunek doboru…

Kierunki oddziaływania Krakowskiego Parku Technologicznego na przedsiębiorczość gminy Kraków

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Istota i uwarunkowania przedsiębiorczości 1.1 Definicje przedsiębiorczości 1.2 Ekonomiczno-społeczne i polityczne uwarunkowania przedsiębiorczości 1.3 Typy i rodzaje przedsiębiorczości 1.4 Miary przedsiębiorczości Rozdział 2 Specjalne Strefy Ekonomiczne i Parki Technologiczne w Polsce 2.1 Geneza Specjalnych Stref Ekonomicznych w Polsce 2.2 Prawno-organizacyjne aspekty Specjalnych…