Profilaktyka agresji i przemocy w szkolach
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Agresja i przemoc jako wyraz zaburzen emocjonalnych – stan zagadnienia w literaturze
1.1. Klasyfikacja agresji i przemocy
1.2. Źródła agresji i przemocy
a) teoria instynktu
b) teoria frustracji
c) teoria społecznego uczenia sie
1.3. Przejawy i formy agresji i przemocy
Rozdział II Metodologiczne i organizacyjne zalozenia badan wlasnych
2.1. Przedmiot i cel badan
2.2. Problematyka badawcza
2.3. Metody techniki, narzedzia badawcze
2.4. Organizacja i przebieg badan
2.5. Definicje teoretyczne wazniejszych pojec
Rozdział III
Uwarunkowania agresji i przemocy jako wyraz zaburzen emocjonalnych u dzieci i mlodziezy
3.1. Spoleczno – kulturowe uwarunkowania agresji i przemocy
a) środowisko rodzinne
b) szkola i grupy rówiesnicze
c) spoleczenstwo
d) mass media
e) wlasciwosci psychospołeczne i konsekwencji funkcjonowania w roli sprawcy agresji i przemocy szkolnej
Rozdział IV
Skale i rozmiary zjawiska – przeglad badan nad agresja i przemoca w szkole
4.1. Polska
4.2. Europa
Rozdział V
Mozliwe zabiegi i przedsiewziecia rodziców i szkoly wobec zjawiska agresji
5.1. Prewencja
5.2. Interwencja
5.3. Terapia
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|