Promowanie zdrowego stylu życia w mediach społecznościowych. Na przykładzie postawy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Zdrowy styl życia
1.1 Czynniki warunkujące zdrowy styl życia
1.2 Edukacja zdrowotna zagadnienie związane z promocją zdrowia
Rozdział 2
Media społecznościowe jako narzędzie promowania zdrowego stylu życia
2.1 Definicja, istota i funkcje mediów społecznościowych
2.2. Rodzaje mediów społecznościowych
2.2.1 Blogi
2.2.2 Facebook- funkcjonowanie i promowanie zdrowego stylu życia
2.2.3 Instagram- działanie, fenomen, promowanie zdrowego stylu życia
2.2.4 Youtube- działanie, popularność, fenomen
Rozdział 3
Fenomen instruktorek fitness
3.1 Anna Lewandowska- postawa, działania w mediach społecznościowych
3.2 Ewa Chodakowska- postawa, działania w mediach społecznościowych, fenomen
3.3 Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska- różnice i podobieństwa
Rozdział 4
Badania własne
4.1 Założenia metodologiczne badań
4.2 Analiza grupy badawczej
4.3 Analiza wyników badań własnych
4.4 Wnioski z badania własnego
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|