Sport, spa i wellness jako oferta nowoczesnego hotelarstwa.
18 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział I
Istota i funkcjonowanie hotelarstwa
1.1. Miejsce hotelarstwa w gospodarce turystycznej………. 5
1.2. Istota i zakres usługi hotelarskiej………. 7
1.3. Wspólczesne tendencje w ksztaltowaniu usług hotelarskich………. 10
Rozdział II
Sport, SPA i wellness jako elementy produktu turystycznego
2.1. Pojęcie SPA i Wellness………. 14
2.2. Motywy podrózy SPA i Wellness………. 17
2.3. Znaczenie rekreacji w turystyce………. 21
2.4. Uslugi w ramach obiektów rekreacyjnych oraz SPA i Wellness………. 24
Rozdział III
Badanie wspólczesnej oferty hoteli w zakresię sportu, SPA i wellness – w świetle badan wlasnych………. 28
3.1. Metodologia badan………. 28
3.2. Motywy wyboru hotelu, który organizuje usługi w zakresię SPA………. 28
3.3. Opinia badanych o uslugach SPA w hotelu………. 33
3.4. Oczekiwania i postulaty badanych wobec organizacji usług SPA w hotelach………. 43
Zakończenie………. 45
Bibliografia………. 47
Spis tabel ……….49
Spis rysunków………. 50
Aneks ……….51
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|