Świat wartości młodzieży zaniedbanej społecznie.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….5

Rozdział I.
Co to są wartości i jak je klasyfikujemy ?……… 7

Rozdział II.
Potrzeba uwzględnienia świata wartości w różnych rodzajach przestrzeni edukacyjnych

2.1.Co to jest przestrzeń edukacyjna ? ………. 25
2.2.Próba klasyfikacji rodzajów przestrzeni edukacyjnych ………. 31
2.3.Konsekwencje wyłączenia świata wartości z zabiegów wychowawczych w przestrzeniach edukacyjnych ………. 36
2.4.Zjawisko oporu w wychowaniu młodzieży zaniedbanej społecznie……….41


Rozdział III.
Cele i zasady działania Środowiskowego Hufca Pracy

3.1.Potrzeba istnienia instytucji opiekuńczej dla młodzieży zaniedbanej społecznie ……….48
3.2.Próba klasyfikacji podopiecznych oraz przyczyny zaniedbań młodzieży zrzeszonej w Środowiskowym Hufcu Pracy.50


Rozdział IV.
Analiza metod wykorzystanych przy próbie zdiagnozowania świata wartości młodzieży zaniedbanej społecznie

4.1. Przedmiot i cel badań………. 56
4.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………. 62
4.3. Charakterystyka badanego środowiska ………. 64
4.4. Wyniki i analiza zebranego materiału empirycznego………. 70


Podsumowanie i wnioski ………. 87

Przykłady zajęć stymulujących rozpoznawanie wartości przez młodzież zaniedbaną społecznie ………. 89

Spis tabel ………. 98
Bibliografia ………. 99
Załączniki ………. 102