Turystyka zagraniczna na przykładzie Hiszpanii.
26 października 2015
Wstęp………2
Rozdział I
Atrakcyjność turystyczna – studia literaturowe.
1.1. Istota pojęcia „atrakcyjnosc turystyczna” – rozbieznosci interpretacyjne………4
1.2. Czynniki kreujace atrakcyjnosc turystyczna miasta, regionu, kraju………10
1.3. Sposoby mierzenia atrakcyjnosci turystycznej………19
1.4. Zakres i możliwości kształtowania atrakcyjnosci turystycznej okolicy, miasta, regionu przez czlowieka………22
1.5. Wpływ atrakcyjnosci turystycznej na rozwój miast i regionów………26
Rozdział II
Walory turystyczne Hiszpanii i ich ocena
2.1. Glówne rejony i atrakcje turystyczne Pólwyspu Iberyjskiego………35
2.2. Infrastruktura turystyczna wybrzeza oraz wysp Hiszpanii………56
2.3. Lokalny rynek usług turystycznych jako sila napedowa gospodarki Hiszpanii………58
Rozdział III
Rekomendacje dla polskich turystów w świetle ofert biur podrózy.
3.1. Turystyczna oferta wyjazdowa, polskich biur podrózy do Hiszpanii………60
3.2. Konkurencyjnosc Hiszpanii w ofertach turystycznych polskich biur podrózy, w porównaniu z oferta wyjazdowa do innych krajów………63
3.3. Slabe i mocne strony oferty turystycznej polskich biur podrózy do Hiszpanii, dla polskich turystów. Analiza SWOT………69
3.4. Kierunki działania , zmierzajace do wyeliminowania slabych stron w ofercie turystycznej polskich biur podrózy………71
Zakończenie………73
Bibliografia………74
Spis tabel i rysunków………76
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|