Uczeń jąkający się – studium przypadku
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Jąkanie w ujęciu teoretycznym
1. Definicje jąkania.
2. Charakterystyka jąkania i jego postacie.
3. Etiologia jąkania.
Rozdział II
Diagnoza logopedyczna dziecka jąkającego się
1. Prezentacja narzędzi do diagnozowania jąkania
2. Charakterystyka ucznia w oparciu o wywiad i obserwację
3. Diagnoza przeprowadzona w oparciu o kwestionariusz Cooperów do oceny jąkania
3.1. Opis metody i warunki badania
3.2. Technika badania i jego wyniki
4. Diagnoza przeprowadzona w oparciu o „Kwestionariusz niepłynności mówienia i logofobii”
4.1. Opis metody i warunki badania
4.2. Technika badania i jego wyniki
5. Diagnoza przeprowadzona w oparciu o „Próbę sylabową do oceny niepłynności mówienia”
5.1. Opis metody i warunki badania
5.2. Technika badania i jego wyniki
Rozdział III
Terapia logopedyczna dziecka jąkającego się
1. Propozycje terapii w świetle literatury przedmiotu
1.1. Plan wstępnej terapii jąkania
1.2. Wnioski
Streszczenie pracy
Aneks
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|