Wartościowanie kompetencji zawodowych
6 marca 2019
Wstęp……….. 1
Rozdział I
Zidentyfikowanie i przegląd wybranych metod wartościowania kompetencji
1.1 Istota kompetencji zawodowych……….. 2
1.2 Rodzaje kompetencji i ich grupowanie ………..10
1.3 Zarządzanie kompetencjami w organizacji ………..20
1.4 Wdrażanie systemów zarządzania kompetencjami zawodowymi ………..23
Rozdział II
Zidentyfikowanie i przegląd wybranych metod wartościowania kompetencji
2.1 Ocenianie jako proces wartościowania kompetencji ………..27
2.2 Zasady i kryteria wartościowania kompetencji ………..32
2.3 Metody i techniki oceniania ………..35
2.4 Zarzadzanie procesem oceniania……….. 45
2.5 Błędy w ocenianiu ………..47
Rozdział III
Model metody wartościowania kompetencji pracowniczych w podsystemie handlowym
3.1 Model w ekonomii i zarządzaniu ………..49
3.2 Model pracownika i menadżera ………..52
3.3 Dynamiczny model motywacyjnego systemu zarządzania kompetencjami ………..55
Rozdział IV
Model motywowania w systemie zarządzania kompetencjami zawodowymi
4.1 Wielofunkcyjny model zarządzania kompetencjami na przykładzie firmy Chemicznej Dwory S.A. ………..61
4.2 Kompetencje w systemie wynagradzania ………..66
4.3 Kompetencyjny model budowania zasobów rezerwowej kadry kierowniczej na przykładzie Coca-Cola Hellenie Bottiing Company……….. 71
4.4 Analiza porównawcza i modelowa ………..74
Zakończenie……….. 78
Spis tabel………..78
Bibliografia……….. 79
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|