Współpraca rodziny ze szkołą w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dziecka z lekkim upośledzeniem umysłowym

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1
Zjawisko upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim

1.1. Specyfika rozwoju dziecka z upośledzeniem w stopniu lekkim
1.2. Rozwój biologiczny
1.3. Rozwój psychiczny
1.4. Strefa emocjonalna dziecka z upośledzeniem w stopniu lekkim

Rozdział 2
Rola środowisk wychowawczych w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci z upośledzeniem w stopniu lekkim

2.1. Rodzina, jako środowisko zaspokajające potrzeby rozwojowe dziecka upośledzonego umysłowo
2.2. Pomoc szkoły w biologicznym rozwoju uczniów
2.3. Działania szkoły wspierające psychospołeczny rozwój uczniów
2.4. Praca szkoły nad zaspokajaniem potrzeb rozwojowych uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
2.5. Znaczenie klasy szkolnej w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim

Rozdział 3
Metodologia badań własnych

3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody techniki i narzędzia badawcze
3.4. Grupa badawcza
3.5. Teren badań

Rozdział 4
Analiza badań własnych

4.1. Analiza ankiety wśród rodziców
4.2. Analiza ankiety wśród nauczycieli

Zakończenie
Bibliografia