Zarządzanie marketingowe przedsiebiorstwem handlowym na przykładzie sieci XYZ
23 października 2015
Wstęp…………. 4
Rozdział 1.
Marketingowe zarządzanie przedsiebiorstwem handlowym
1.1.Miejsce marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem…………. 5
1.2.Rola i znaczenie handlu w gospodarce rynkowej…………. 10
1.3.Instrumenty marketingowe stosowane w handlu…………. 16
1.4.Istota zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie handlowym…………. 21
Rozdział 2.
Zarządzanie marketingowe w sieci XYZ.
2.1. Handel detaliczny w Polsce…………. 27
2.2. Charakterystyka sieci XYZ…………. 32
2.3. Struktura organizacyjna i profile działalności sieci XYZ…………. 38
2.4. Miejsce marketingu w działalności sieci Biedronka…………. 42
2.5. Charakterystyka instrumentów marketingowych stosowanych w sieci XYZ…………. 46
2.6. Zarządzanie marketingowe w sieci XYZ w świetle badan empirycznych…………. 57
Rozdział 3.
Kierunki usprawnien zarządzania marketingowego w sieci XYZ.
3.1. Perspektywy rozwoju sieci Biedronka…………. 70
3.2. Kierunki usprawnien działalności marketingowej sieci XYZ…………. 73
Zakończenie…………. 82
Bibliografia…………. 85
Spis rysunków…………. 88
Spis tabel…………. 89
Aneks…………. 90
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|