Zjawisko efektu kraju pochodzenia (COO)
3 marca 2019
Wstęp………2
Rozdział 1
Specyfika decyzji zakupowych konsumentów
1.1. Decyzje zakupowe konsumentów……… 3
1.2. Elementy wpływające na zachowania konsumentów w zakresie wyboru produktu……… 5
1.3. Postawy konsumentów (etnocentryzm, kosmopolityzm i internacjonalizm) ………6
Rozdział 2
Branding marki
2.1. Kraje jako marki (tożsamość marek) ………10
2.2. Marka korporacyjna i jej użyteczność dla marki narodowej ………12
2.3. Determinanty rozwoju marki narodowej ………28
Rozdział 3
Postrzeganie produktu poprzez kraj pochodzenia
3.1. Definicja i istota efektu kraju pochodzenia……… 38
3.2. Elementy identyfikacji kraju pochodzenia……… 41
3.3. Wpływ efektu kraju pochodzenia na ocenę produktów w procesie zakupu ………43
3.4. Możliwości wykorzystania pozytywnych skojarzeń z krajem pochodzenia……… 43
Zakończenie ………46
Bibliografia……… 48
Spis tabel ………50
Spis rysunków……… 50
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|