Zjawisko efektu kraju pochodzenia (COO)

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział 1
Specyfika decyzji zakupowych konsumentów

1.1. Decyzje zakupowe konsumentów……… 3
1.2. Elementy wpływające na zachowania konsumentów w zakresie wyboru produktu……… 5
1.3. Postawy konsumentów (etnocentryzm, kosmopolityzm i internacjonalizm) ………6


Rozdział 2
Branding marki

2.1. Kraje jako marki (tożsamość marek) ………10
2.2. Marka korporacyjna i jej użyteczność dla marki narodowej ………12
2.3. Determinanty rozwoju marki narodowej ………28


Rozdział 3
Postrzeganie produktu poprzez kraj pochodzenia

3.1. Definicja i istota efektu kraju pochodzenia……… 38
3.2. Elementy identyfikacji kraju pochodzenia……… 41
3.3. Wpływ efektu kraju pochodzenia na ocenę produktów w procesie zakupu ………43
3.4. Możliwości wykorzystania pozytywnych skojarzeń z krajem pochodzenia……… 43


Zakończenie ………46
Bibliografia……… 48
Spis tabel ………50
Spis rysunków……… 50