Rozdział I
Analiza strategiczna jako podstawa procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem.
Pojęcie analizy strategicznej przedsiębiorstwa ……..5
Zakres i użytkownicy analizy strategicznej ……..10
Znaczenie analizy strategicznej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem…….. 15
Rozdział II
Metodyczne aspekty analizy strategicznej……..24
Podstawowe metody analizy makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego……..29
Metody analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa……..32
Sposoby oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa…….. 32
Rozdział III
Analiza otoczenia Hotelu Baranowski w latach 2012 – 2014.
Ogólna charakterystyka badanego podmiotu……..42
Analiza makrootoczenia Hotelu Baranowski w Słubicach
Otoczenie konkurencyjne ……..42
Rozdział IV
Ocena potencjału i pozycji konkurencyjnej badanego podmiotu
Analiza potencjału strategicznego firmy Hotel Baranowski w Słubicach
Ocena pozycji strategicznej badanego przedsiębiorstwa
Postulowane kierunki działań na rzecz poprawy pozycji strategicznej
Zakończenie ……..44
Literatura ……..46
Spis schematów…….. 48