Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie hotelu Baranowski w Słubicach

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Rozdział I
Analiza strategiczna jako podstawa procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem.

Pojęcie analizy strategicznej przedsiębiorstwa ……..5
Zakres i użytkownicy analizy strategicznej ……..10
Znaczenie analizy strategicznej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem…….. 15


Rozdział II
Metodyczne aspekty analizy strategicznej……..24

Podstawowe metody analizy makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego……..29
Metody analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa……..32
Sposoby oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa…….. 32


Rozdział III
Analiza otoczenia Hotelu Baranowski w latach 2012 – 2014.

Ogólna charakterystyka badanego podmiotu……..42
Analiza makrootoczenia Hotelu Baranowski w Słubicach
Otoczenie konkurencyjne ……..42


Rozdział IV
Ocena potencjału i pozycji konkurencyjnej badanego podmiotu

Analiza potencjału strategicznego firmy Hotel Baranowski w Słubicach
Ocena pozycji strategicznej badanego przedsiębiorstwa
Postulowane kierunki działań na rzecz poprawy pozycji strategicznej


Zakończenie ……..44
Literatura ……..46
Spis schematów…….. 48