Co pozostało po rycerzach w serialach i reklamach? Analiza gender na przykładzie kulturowej kategorii męskości.
5 marca 2019
Abstrakt……….2
Spis treści……….3
Wstęp……….5
Rozdział I
Przemiany męskości we współczesnym świecie ……….9
1. Paradygmaty męskości w ujęciu tradycyjny i normatywnym……….. 12
2. Czy kryzys męskości ma miejsce?………. 16
3. O co walczą mężczyźni? ……….19
Rozdział II
Męskość pomiędzy teorią a realizacją medialną
1. Mężowie, ojcowie, partnerzy, geje… Serialowe wizerunki mężczyzn w kontekście polskiej kultury popularnej………. 22
1.1 Mężczyzna jako mąż i partner………. 22
1.2 Mężczyzna w roli ojca ……….24
1.3 Macho ……….27
1.4 Playboy………. 30
1.5 Gej………. 31
1.6 Transseksualista………. 34
Rozdział III
Uwikłani w ciele.
1. Męskie ciało i seksualność………. 42
2. Ciało mężczyzny w reklamie telewizyjnej……….. 45
2.1 Seksizm w reklamach………. 47
3. Drag Queen jako przykład dekonstrukcji cielesności……….. 48
4.Modele męscy, streap – teaserzy, cheppendalesi jako przedmiot kobiecych pragnień……….. 51
Zakończenie……….56
Bibliografia……….58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|