Funkcjonowanie psycho- społeczne dzieci w młodszym wieku szkolnym
2 marca 2019
Wstęp………… 5
Rozdział I
Młodszy wiek szkolny
1.1 Rozwój fizyczny i motoryczny………… 9
1.2 Rozwój procesów poznawczych………… 11
1.3 Rozwój społeczny …………13
1.4 Rozwój emocjonalny …………15
1.5 Główne formy działalności dziecka w wieku młodszym szkolnym………… 17
1.6 Kształtowanie się osobowości …………20
Rozdział II
Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci w wieku młodszym szkolnym i jego uwarunkowania
2.1 Wpływ rodziny na prawidłowe funkcjonowanie psycho-społeczne dzieci w wieku młodszym szkolnym …………26
2.2 Rola szkoły w rozwoju psychospołecznym dziecka w wieku młodszym szkolnym …………31
2.4. Kompetencje zaradcze jako osobowościowe wyznaczniki funkcjonowania dzieci …………38
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1 Przedmiot i cel badań …………41
3.2. Problem badawczy i hipotezy …………42
3.3. Zmienne i wskaźniki …………43
3.4. Metody i techniki badawcze …………45
3.5.Opis badanej grupy …………47
3.6. Organizacja i przebieg badań …………48
Rozdział IV
Analiza wyników badań wlasnych
4.1 Jakość relacji z domem rodzinnym a funkcjonowanie dziecka …………50
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|