Manipulacja w komunikacji niewerbalnej na przykładzie programów telewizyjnych.
22 października 2015
Wstęp……….2
Rozdział 1.
Definicje pojęć
1.1. Definicje manipulacji……….4
1.2. Rodzaje manipulacji
1.3. Manipulacja a wywieranie wpływu i perswazja
Rozdział 2.
Komunikacja pozawerbalna w telewizji……….19
2.1. Definicje komunikacji pozawerbalnej
2.2. Rodzaje komunikacji pozawerbalnej
2.3. Pojęcie telewizji i jej rola w życiu społeczno-politycznym
Rozdział 3.
Metodologia badań własnych……….36
3.1. Cele badawcze
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metoda i technika badań
3.4. Organizacja i przebieg badań
Rozdział 4.
Analiza technik manipulacyjnych w komunikacji pozawerbalnej……….51
4.1. Analiza komunikacji niewerbalnej w omawianych programach
4.2. Identyfikacja i interpretacja elementów komunikacji niewerbalnej mających intencje manipulacyjne
Podsumowanie i wnioski ……….71
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|