Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Promocja ksiazki na lamach 'Rzeczypospolitej’

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Geneza i struktura 'Rzeczypospolitej’. 1.1 Poczatki 'Rzeczypospolitej’. Miejsce pisma na polskim rynku pismienniczym……….5 1.2 Struktura 'Rzeczypospolitej’………14 1.3 Róznorodnosc i poczytnosc dodatków 'Rzeczypospolitej’………15 Rozdział II. Rzecz o ksiazkach jako dodatek recenzyjny 2004-2006 2.1 Historia dodatku literackiego……….18 2.2 Budowa dodatku 'Rzecz o ksiazkach’……….23 2.3…

Marketing partnerski na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp………….3 Rozdział I. Marketing partnerski jako narzedzie budowy trwałych wiezi z klientami 1.1. Istota marketingu partnerskiego …………. 5 1.2. Komponenty marketingu partnerskiego …………. 14 1.3. Zalozenia partnerskiego podejscia do klienta …………. 17 1.4. Bariery budowania partnerskich relacji z klientem …………. 21 Rozdział II. Relacje przedsiębiorstwa…

Merchandising na przykładzie spóldzielni pracy XYZ.

Przez administrator

Wstęp…………. 4 Rozdział I. Ogólna charakterystyka marketingu 1.1. Ewolucja koncepcji marketingu…………. 5 1.2. Pojęcie i cele marketingu ………….10 1.3. Rodzaje, funkcje oraz zasady marketingu …………. 13 1.4. Zbiór instrumentów marketingowych ………….18 1.4.1 Produkt a usluga wobec marketingu mix ………….21 1.4.2 Cena jako element marketingu mix…

Wpływ marketingu bezpośredniego na ksztaltowanie lojalnosci klientów.

Przez administrator

Wstęp ………..2 Rozdział I. Marketing bezposredni jako jeden z instrumentów marketingu-mix ………..4 1. Marketing bezposredni – istota i znaczenie ………..8 2. Elementy marketingu bezpośredniego ………..9 3. Uwarunkowania marketingu bezpośredniego……….. 17 Rozdział II. Wybrane narzedzia marketingu bezpośredniego 1. Baza danych ………..31 2. Źródła informacji o klientach…

Postawy konsumentów wobec reklamy.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Podstawy teoretyczne reklamy. 1.1. Definicja i rodzaje reklamy. 1.2. Kryteria klasyfikacji. 1.3. Funkcje reklamy. Rozdział II Środki przekazu reklamowego. 2.1. Reklama telewizyjna. 2.2. Reklama radiowa. 2.3. Reklama prasowa. 2.4. Reklama zewnetrzna (outdoor). 2.5. Reklama elektroniczna. Rozdział III Reklama jako narzedzie promocji marketingowej.…

Narzedzia promocyjne na rynku przemyslowym na przykładzie firmy Nobiles.

Przez administrator

Wstęp……..3 Rozdział I Znaczenie narzedzi promocyjnych na rynku przemyslowym. 1.1. Specyfika marketingu na rynku przemyslowym…….5 1.1.1. Charakterystyka rynku przemyslowego……..6 1.1.2. Istota marketingu przemyslowego…….9 1.1.3. Instrumenty marketingowe na rynku przemyslowym…….10 1.2. Rola promocji na rynku przemyslowym…….12 1.2.1. Pojęcie promocji……..12 1.2.2. Cele promocji……..13 1.2.3. Funkcje promocji…….13 1.2.4.…

Czynniki majace wpływ na podejmowanie decyzji zakupu produktów przez konsumentów w Galerii Handlowej Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Przez administrator

Wstęp…….5 Rozdział I. Zachowania konsumentów na rynku w świetle literatury. 1.1. Teoria zachowania konsumentów……..8 1.1.1. Racjonalnosc i irracjonalnosc zachowania konsumentów…….15 1.2. Uwarunkowania wewnetrzne zachowania konsumentów……..17 1.3. Uwarunkowania zewnetrzne zachowania konsumentów……..29 1.3.1. Uwarunkowania ekonomiczne…….29 1.3.2. Uwarunkowania spoleczno – kulturowe……..30 1.4. Podejmowanie decyzji przez konsumentów…….33 1.5. Zachowanie…

Strategie konkurencji w sektorze operatorów sieci komórkowych.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Metody analizy strategicznej, jako narzedzia oceny i formulowania strategii 1.1. Pojęcie i cele analizy strategicznej………5 1.1.1. Metody analizy makrootoczenia………13 1.1.2. Metody analizy otoczenia konkurencyjnego………22 1.1.3. Metody analizy strategicznej firmy………31 1.1.4. Analiza SWOT………35 Rozdział II. Model konkurencji Majkela Portera na przykładzie polskich sieci…

Psychologiczne oddzialywanie reklamy na wybranych przykladach kampanii marketingowych

Przez administrator

Wstęp ………2 Rodzial 1 Zjawisko reklamy we wspólczesnym swiecie 1.1. Geneza i definicje ………4 1.2. Funkcje i rodzaje reklamy ………7 1.2.1. Funkcje ………7 1.2.1.1. Funkcja informacyjna ………8 1.2.1.2. Funkcja naklaniajaca ………8 1.2.1.3. Funkcja przypominajaca ………8 1.2.2. Podzial zjawiska ………9 1.2.2.1. Podzial ze wzgledu na forme…

Kształtowanie wizerunku firmy poprzez prace merchandisera na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp ………2 Rozdział 1. Wizerunek i tozsamosc przedsiębiorstwa 1.1 Pojęcie tozsamosci i wizerunku przedsiębiorstwa ………4 1.1.1 Kształtowanie wizerunku firmy ………6 1.1.2 Wizerunek a tozsamosc firmy – rozróznienie semantyczne ………8 1.2. Niewizualne czynniki wpływajace na tozsamosc przedsiębiorstwa ………14 Rozdział 2. Merchandising, działania handlowe czy kreatywna ekspozycja.…

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Rolniczej Spóldzielni Mleczarskiej XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Istota i znaczenie marketingu w nowoczesnej firmie 1.1 Geneza i pojecie marketingu………9 1.2 Funkcje marketingu………18 1.3 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie………21 1.4 Istota i rodzaje badan marketingowych………26 1.5 Pojęcie i proces tworzenia strategii marketingowej………30 1.6 Rodzaje strategii marketingowych………34 Rozdział II Promocja jako element…

Odbiorcy dzialan reklamowych w komunikacji marketingowej.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Charakterystyka koncepcji marketingu oraz pojecie komunikacji marketingowej 1.1. Pojęcie wspólczesnej koncepcji marketingu 1.2. Komunikacja marketingowa jako element marketingu 1.2.1. Charakterystyka procesu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem 1.2.2. Cele i funkcje komunikacji marketingowej 1.2.3. Elementy komunikacji marketingowej 1.3. Promocja i jej narzedzia w…

Zasady organizacji wydarzen promocyjnych.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział 1. Zasady organizacji wydarzen promocyjnych……4 1.1. Pola zaarzadzania 4 1.1.1. Definicje zarządzania 4 1.1.2. Obszary zarządzania 8 1.2. Etapy i zasady organizacji wydarzen 10 1.2.1. Wydarzenie jako projekt 10 1.2.2. Obszary umiejetnosci zarządzania 13 1.2.3. Procesy projektu 16 1.2.4. Cykl zycia projektów…

Preferencje nabywcze europejskich konsumentów produktu turystycznego.

Przez administrator

Wstęp……… 3 Rozdział I Rynek turystyczny i jego elementy 1.1. Pojęcie produktu turystycznego……… 5 1.2. Struktura podmiotowa i przedmiotowa rynku usług turystycznych………10 1.3. Popyt i podaz w sektorze turystycznym ………15 Rozdział II Rozwój europejskiej turystyki 2.1 Europejska oferta turystyczna……… 22 2.2.Kierunki turystycznych wyjazdów Europejczyków……… 29…

Rola wydarzen kulturalnych w promocji Polski.

Przez administrator

Wstęp……… 4 Rozdział I Teorie komunikowania miedzynarodowego i miedzykulturowego 1. Komunikowanie – próba wyjasnienia pojęcia ………6 2. Komunikowanie miedzykulturowe……… 8 2.1. Teorie komunikowania miedzykulturowego……… 12 3. Komunikowanie międzynarodowe ………13 3.1. Poziomy komunikacji miedzynarodowej ………15 3.2. Narzedzia komunikowania miedzynarodowego……… 17 3.3 Bariery w komunikacji miedzykulturowej i…

Dziecko, a reklama telewizyjna.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Dziecko, a reklama telewizyjna. Przeglad literatury przedmiotu. 1. Definicje: dziecko, reklama, reklama telewizyjna ………4 2. Komunikat reklamowy………11 3. Dziecko – wrazliwy odbiorca reklam………14 4. Glówne motywy w reklamie………17 5. Przeglad badan nad reklama………26 Rozdział II Metodologia badan wlasnych. 1. Przedmiot i cel…

Wpływ reklamy na sukces korporacji

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Reklama komercyjna – definicja, geneza i nosniki reklamy. 1.1. Geneza reklamy. 1.2. Przeglad najpopularniejszych nosników reklamy. Rozdział 2 Socjologiczne rozumienie reklamy. 2.1. Rodzaje i formy reklamy. 2.2. Reklama jako wspólczesny element komunikacji marketingowej. 2.3. Wpływ tresci reklamowych na socjalizacje w dobie popkultury.…

Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie handlowym na przykładzie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Marketing działalności handlowej 1. 1. Pojęcie i geneza marketing………7 1. 2. Zasady i funkcje marketingu………9 1. 3. Marketing – mix………12 1. 3. 1. Koncepcje marketingu mix………12 1. 3. 2. Produkt………14 1. 3. 3. Cena………20 1. 3. 4. Dystrybucja………22 1. 3. 5. Promocja………27…

Działania reklamowe przedsiebiorstw na przykładzie rynku XYZ w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……….9 Rozdział I Cel i zakres pracy Rozdział II Przeglad literatury 2.1.Charakterystyka zywieniowa i technologia produkcji XYZ……….11 2.1.1 Sklad i wartość odzywcza XYZ……….13 2.1.2 Technologia produkcji XYZ……….16 2.2.Podstawowe zagadnienia z zakresu promocji……….20 2.2.1 Charakterystyka reklamy jako narzedzia promocji……….22 2.3 Analiza rynku XYZ w Polsce……….30 2.3.1…

Rola kampanii wizerunkowych w budowaniu marki kraju.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Promocja jako walka o prestiz państwa, 1.1 Podstawowe pojęcia. 1.1.1. Marka kraju 1.1.2. Prestiz państwa. 1.2. Wizerunek kraju. 1.2.1. Rola wizerunku kraju w budowaniu silnej marki 1.2.2. Silna marka – korzysci plynace z jej posiadania. 1.2.3. Branding narodowy jako kontrowersyjna koncepcja polityczna…

Zarządzanie marketingowe bankiem (na przykładzie banku XYZ w XYZ)

Przez administrator

Wprowadzenie …………4 Rozdział I. Znaczenie i istota marketingu bankowego 1.1. Pojecia marketingu usług bankowych …………6 1.2. Przeslanki stosowania marketingu bankowego………… 8 1.3. Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje banków …………9 1.4. Budowanie strategii marketingowej banku …………12 1.4.1. Strategie marketingowe stosowane w bankach …………14 1.4.2.…

Analiza i ocena strategii marketingowej przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp……… 2 Rozdział 1. Marketing na rynku dóbr konsumpcyjnych. 1.1 Produkty konsumpcyjne na tle produktów innego rodzaju………3 1.2 Podzial produktów konsumpcyjnych………4 1.3 Rozmiary i struktura krajowego rynku serów (strona podazowa)………10 1.4 Marketing-Mix jako narzedzie uzyskiwania pozycji i przewagi konkurencyjnej………15 Rozdział 2. Przedsiebiorstwo XYZ 2.1 Charakterystyka,…

Projekt promocji Wyzszej Szkoly XYZ.

Przez administrator

Rozdział 1. Marketing i jego narzedzia……….. 2 1.1. Planowanie marketingowe……….. 10 1.2. Plan marketingowy………..11 1.3. Segmentacja rynku ………..12 1.4. Analiza SWOT (TOWS)………..13 1.5.Cykl zycia produktu ………..14 1.6.Projektowanie przekazu marketingowego………..17 Rozdział 2. Informacje o szkolnictwie wyzszym……….. 19 2.1. Wiadomosci o instytucji ………..23 2.2. Uzasadnienie wyboru uslugi………..…