Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Wpływ reklamy politycznej na wyborców.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Reklama polityczna 1.Typy reklam politycznych……….6 2. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna……….13 3. Pojęcie i typy politycznych reklam negatywnych……….17 4. Funkcje i wpływ reklam politycznych w kampanii wyborczej……….21 Rozdział II Zachowania wybrocze a wizerunek kandydata 1. Glówne podejscia do zachowan wyborczych……….25 2. Charakterystyka wyborcy……….29 3. Kandydat – struktura i typy wizerunku……….33 4. Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem kandydata……….38 5. Zjawisko widocznosci medialnej w zachowaniach aktorów politycznych i wyborców……….41 Rozdział III Mechanizmy i istota oddzialywania reklamy politycznej a zachowania wyborcze 1. Czynniki oddzialywania mediów na zachowania wyborcze……….44 2. Wpływ reklamy politycznej na preferencje wyborcze i zaufanie do polityków……….48 3. Determinanty…

Społeczne formy oddzialywania w przekazach reklamowych.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1 Pojęcie reklamy 1.1.Czym jest skuteczna reklama?……….5 1.2.Socjotechnika w reklamie, a etyka……….8 1.3. Czynniki wpływajace na zachowanie nabywcy……….11 Rozdział 2 Formy oddzialywan w przekazach reklamowych 2.1. Oddzialywania spoleczno – kulturowe……….14 2.2. Oddzialywania psychologiczne……….19 2.3. Oddzialywania sytuacyjne……….31 Rozdział 3 Metodologia badan wlasnych. 3.1. Przedmiot i cel badan……….33 3.2. Problemy i hipotezy badawcze……….33 3.3. Zmienne oraz wskazniki……….38 3.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze. Dobór próby do badan……….44 Analiza danych empirycznych……….48 Zakończenie……….80

Istniejace i potencjalne strategie marketingowe przedsiębiorstwa XYZ S.A. bedacego liderem krajowego rynku piwa

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Marketing i strategie marketingowe 1.1.Mix marketingowy ……….4 1.2. Specyfika rynku dóbr szybkozbywalnych (fmcg)……….10 1.3. Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie produkcyjnym z branzy fmcg ……….15 Rozdział II XYZ na rynku piwa 2.1. Historia, struktura i dzialalnosc kompanii piwowarskiej……….20 2.2. Rynek piwa w polsce……….23 2.3.Udział K.P w krajowym w rynku piwa ……….28 2.4. Konkurencyjnosc kp na rynku piwa. Analiza 'swot’ i 'pieciu sil’. ……….32 Rozdział III Strategie marketingowe przedsiębiorstwa XYZ S.A. 3.1. Analiza strategii produktu (portfela marek)……….39 3.2. Analiza strategi przedsiębiorstwa na podstawie dzialan zaliczanych do’pr’……….48 3.3. Analiza strategii cenowej i dystrybucji……….60 3.4. Porównanie ogólnej strategii marketingowej z najwazniejszymi konkurentami…

Reklama jej wykorzystanie w Internecie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Cele oraz klasyfikacje reklamy. 1. Geneza i pojecie reklamy. 2. Istota, cele oraz funkcje reklamy. 3. Nieuczciwa konkurencja w reklamie. 4. Rodzaje reklamy. Rozdział II Miejsce reklamy w systemie promocyjnych narzadzi wykorzystywanych w przedsiębiorstwach. 1. Miejsce reklamy w systemie instrumentów promocyjnych. 2. Cechy przekazu reklamowego. 3. Media oraz srodki reklamowe. 4. Internet jako najmlodsze medium. Rozdział III Internet jako medium reklamowe. 1. Zasady wykorzystania, zalety i wady Internetu. 2. Formy reklamy internetowej. 3. Internetowe kampanie reklamowe. 4. Koszty reklamy internetowej. 5. Administrowanie serwisem promocyjnym w Internecie. Zakończenie Bibliografia

Marketing usług transportowych na przykładzie PKP CARGO S.A.

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I Instrumenty marketingu-mix w uslugach 1.1. Definicje i charakterystyka uslug………7 1.2. Koncepcje marketingu-mix ………12 1.3. Funkcje poszczególnych elementów marketingu-mix w marketingowej strategii firmy uslugowej………28 Rozdział II PKP CARGO S.A. jako podmiot rynku. 2.1. Historia PKP CARGO S.A. ………37 2.2. Struktura organizacyjna ………39 2.3. Przedmiot i cele działalności Spólki ………49 2.4. Potencjal przedsiębiorstwa ………54 Rozdział III Instrumenty marketingu-mix w działalności PKP Cargo S.A. 3.1. Zakres oferowanych usług ………59- 3.2. Ceny usług transportowych oraz elementy skladowe Taryfy Towarowej PKP CARGO S.A. ………65- 3.3. System dystrybucji usług transportowych………74 3.4. Promocja jako forma komunikacji z otoczeniem ………77 3.5. Ludzie w działalności uslugowej…

Nowoczesne techniki sprzedazy.

Przez administrator

Wstęp 4 Rozdział I Ogólna charakterystyka sprzedaży i sprzedawcy 1. Czym jest sprzedaz……… 5 2. Cechy dobrego sprzedawcy ………7 3. Psychologiczne aspekty sprzedaży ………10 3.1 Istota decyzji zakupowych klientów ………10 3.2 Motywacja do zakupów ………17 3.3 Zaspokajanie potrzeb klientów ………20 3.3 Manipulacja klientów w sprzedaży ………24 Rozdział II Socjotechniki w sprzedazy 1. Sprzedaz osobista. ………29 2. Sprzedaz detaliczna ………33 2.1 Reklama w procesię socjotechnicznym ………40 2.2 Spotkania w relacjach sprzedazowych……… 47 3. Sprzedaz bezpo srednia-akwizycja……… 50 Rozdział III Metody pozyskiwania klientów- negocjacje i sprzedaz 1. Planowanie rozmowy z klientem ………55 2. Prezentacja produktu……… 60 3. Negocjacje i sprzedaz ………63 Rozdział…

Zasady prowadzenia reklamy dla dzieci.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1.Reklama 1.1 Pojęcie reklamy 1.2 Cele i rodzaje reklamy 1.3 Perswazja i manipulacja w reklamie Rozdział 2. Unormowania prawne 2.1 Ustawowa definicja reklamy 2.2 Ustawowe pojecie reklamy 2.3 Zasady dotyczace działalności reklamowej Rozdział 3. Dzieci odbiorcy reklam 3.1 Upodobania dzieci dotyczace reklam 3.2 Wpływ reklamy na dzieci 3.3 Zasady prowadzenia reklamy dla dzieci Zakończenie Wykaz cytowanej literatury Akty prawne i urzedowe, kodeksy

Wpływ telewizji i jej oddzialywania na odbiorce.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Przekaz telewizyjny i jego znaczenie. 1.1. Telewizja jako srodek masowego przekazu………3 1.2.Funkcje dzisiejszych mass mediów……… 4 Rozdział II. Wpływ telewizji na czlowieka. 2.1.Psychologiczne oddzialywanie telewizji ……… 8 2.2.Uzaleznienie od ekranu telewizyjnego……… 13 2.3.Szkody wywolane naduzywaniem mediów………19 Rozdział III. Manipulacja i propaganda w mediach. 3.1. Jak telewizja manipuluje ludzmi?………27 3.2. Wpływ telewizji na dzieci………32 3.3. Pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów………37 Zakończenie………42 Bibliografia………43 Oswiadczenie………47

Ewolucja rynku reklamy prasowej w Polsce.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Reklama jako narzedzie promocji 1.1 Pojęcie reklamy 1.2 Cele i funkcje reklamy 1.3 Klasyfikacje reklamy 1.4 Mechanizmy oddzialywania reklamy Rozdział 2 Charakterystyka reklamy prasowej 2.1 Istota reklamy prasowej 2.2 Standardowe formy reklamy prasowej 2.3 Niestandardowe formy reklamy prasowej 2.4 Przekaz reklamowy w prasie 2.5 Zalety i wady reklamy prasowej Rozdział 3 Rynek prasowy w Polsce 3.1 Historia polskiej prasy 3.2 Polska prasa po roku 1989 3.3 Czytelnictwo prasy w Polsce 3.4 Zasady umieszczania reklam w prasie 3.5 Działalność reklamowa w wydawnictwach Rozdział 4 Rynek reklamy prasowej w Polsce – stan obecny i tendencje rozwojowe 4.1 Historia reklamy…

Psychologiczne aspekty zachowan klientów.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Teoretyczna czesc pracy………5 1.1. Pojęcie klienta-nabywcy towarów i uslug 1.2. Rodzaje osobowosci klientów 1.3. Rózne zachowania klientów 1.4. Psychologiczne uwarunkowania zachowan konsumentów 1.4.1. Motywy 1.4.2. Postrzeganie 1.4.3. Postawy 1.4.4. Osobowosc 1.4.5. Uczenie sie 1.4.6. Nawyki i zwyczaje 1.4.7. Sklonnosc do ryzyka 1.4.8. Styl zycia 1.5. Ekonomiczne uwarunkowania zachowan konsumentów 1.5.1. Dochody 1.5.2. Ceny 1.5.3. Produkt 1.5.4. Reklama 1.5.5. Miejsce sprzedazy 1.6. Spoleczno- kulturowe uwarunkowania zachowan konsumenta 1.6.1. Rodzina 1.6.2. Grupy odniesienia 1.6.3. Liderzy opinii 1.6.4. Grupa spoleczna 1.6.5. Kultura Rozdział II Czesc badawcza pracy………33 2.1. Cel i obszar badan 2.2. Metody i narzedzia badawcze 2.3. Zestawienia wyników…

Motywy zachowan wspólczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp 10 Rozdział 1. Zagadnienia metodologiczne 1.1. Problem i cele badan ………13 1.2. Hipotezy badawcze……… 17 1.3. Metoda i organizacja badan ………20 1.4. Charakterystyka badanej populacji ………22 1.5. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa XYZ ………26 Rozdział 2. Rynek usług gastronomicznych w Polsce 2.1. Istota i rola gastronomii we wspólczesnej gospodarce rynkowej ………33 2.2. Pojęcie gastronomii i jej funkcje ………34 2.3. Formy gastronomii. ………39 2.3.1. Kryteria klasyfikacji zakladów gastronomicznych ………39 2.4. Podsystemy gastronomii w gospodarce rynkowej ………40 2.5. Rodzaje zakladów gastronomicznych ………41 2.6. Przychody z działalności gastronomicznej w 2009 roku ………44 2.6.1. Przewidywane trendy na polskim rynku gastronomicznym ………45 2.7. Preferencje i gusta…

Promocja usług turystycznych na przykładzie Biura Turystycznego XYZ.

Przez administrator

Rozdział I System komunikacji marketingowej 1.1 Miejsce promocji w mieszance marketingowej 1.2 Elementy promocji-mix Rozdział II Biuro Podrózy XYZ jako podmiot promocji 2.1 Przedmiot działania – oferta turystyczna 2.2 Usytuowanie w otoczeniu Rozdział III Promocja marketingowa – ujecie utylitarne 3.1 Identyfikacja stosowanej promocji 3.2 Próba oceny dzialan promocyjnych oraz mozliwe kierunki modyfikacji

Reklama wizualna oparta na emocjach. Na przykładzie reklam piwa.

Przez administrator

Wstęp……….3 Przedmiot i cel pracy………..4 Rozdział 1 Reklama. 2.1 Definicja reklamy ……….6 2.2 Cele i funkcje reklamy ………. 8 2.3 Rodzaje reklamy……….. 11 2.4 Strategie wykorzystywane w reklamie. ………. 14 Rozdział 2 Nastrój i emocje. 3.1 Definicja i cechy emocji. ………. 22 3.2 Emocje pozytywne i negatywne. ………. 27 3.3 Telewizyjna reklama emocjonalna a jej skutecznosc……….. 31 Rozdział 3 Badanie. 4.1 Metodologia badania……….. 36 4.2. Budowa kwestionariusza i badana populacja ………. 37 4.3 Wyniki badania……….. 38 Wnioski. ……….41 Bibliografia. ………. 42 Aneks.

Podatnosc uczniów szkoly podstawowej na reklamy telewizyjne jako narzędzie wpływu społecznego.

Przez administrator

Wstęp……… 3 Rozdział I Wybrane zagadnienia tematyczne w świetle literatury przedmiotu. 1.1. Geneza, cele i funkcje reklamy………6 1.2. Reklama telewizyjna jako jedno z mediów reklamowych……… 11 1.3. Wpływ spoleczny i jego glówne techniki……… 12 1.4. Manipulacja i perswazja w reklamie……… 15 1.5. Wpływ reklamy na zachowanie się dzieci i mlodziezy……… 29 Rozdział II Metodologiczne podstawy badan wlasnych. 2.1. Przedmiot i cel badan……… 34 2.2. Problemy i hipotezy badawcze……… 36 2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……… 40 2.4. Przebieg i organizacja badan……… 45 Rozdział III Podatnosc uczniów na reklamy telewizyjne w świetle badan wlasnych. 3.1. Charakterystyka terenu badan i badanej populacji…………

Marketing sportowy na przykładzie klubu sportowego XYZ.

Przez administrator

Zagadnienia wstepne 1.Wstęp ……….3 2.Cele pracy ……….4 3.Metody badan i źródła informacji ……….4 4.Uklad pracy ……….5 Rozdział I Marketing sportowy w ujęciu teoretycznym 1.Istota marketingu ……….6 2.Specyfika i zakres marketingu sportowego ……….8 3.Sportowy marketing partnerski ……….11 4.Sponsoring jako istotny instrument promocji w sporcie………. 19 5. Perspektywy marketingu sportowego ……….21 Rozdział II Prezentacja marketingowa klubu pilkarskiego XYZ 1.Powstanie i etapy rozwoju XYZ ……….24 2.Forma prawna XYZ ……….25 3. Kapital oraz udzialowcy XYZ………. 28 4.Struktura organizacyjna i zarządzanie XYZ ……….29 5. Elementy ekonomiki Klubu Pilkarskiego XYZ ……….33 6. Misja Klubu Pilkarskiego XYZ………. 36 Rozdział III Działania marketingowe realizowane przez klub pilkarski XYZ…

Analiza wizerunku odbiorcy reklam prasy kobiecej na przykładzie magazynu Glamour.

Przez administrator

Wprowadzenie ………3 Rozdział 1. Reklama jako glówny instrument przekazu promocji 1.1. Istota reklamy w procesię promocji ……… 4 1.2. Charakterystyka reklamy prasowej ………9 1.3. Mierzenie skutecznosci reklamy………15 Rozdział 2. Teoretyczne podstawy kreowania wizerunku 2.1. Pojęcie wizerunku firmy ………23 2.2. Elementy wizerunku ……… ………28 2.3. Proces tworzenia i umacniania wizerunku ………35 Rozdział 3. Analiza rynku prasy kobiecej w Polsce 3.1. Rynek prasy kobiecej ………40 3.2. Segmentacja rynku prasy kobiecej ………46 3.3. Charakterystyka kobiecego czasopisma 'Glamour’ ………50 Rozdział 4. Analiza wizerunku odbiorcy reklam prasy kobiecej na przykładzie magazynu 'Glamour’ 4.1. Metodologia badan wizerunku odbiorców reklam ………55 4.2. Wyniki badan wizerunku’ ………60 4.3.…

Regulacje chroniace młodych odbiorców w europejskich systemach medialnych.

Przez administrator

Wstęp 6 Rozdział 1. Mlodzi w swiecie mediów 1.1. Istota i rola mediów……… 8 1.2. Pozytywne oddzialywanie mediów na zachowania i rozwój mlodego czlowieka……… 11 1.2.1. Telewizja ………11 1.2.2. Prasa ………12 1.2.3. Internet……… 13 1.2.4. Telefon ………13 1.3. Negatywny wpływ środków masowego przekazu na osobowosc dzieci i młodzieży ………14 1.3.1. Telewizja ………15 1.3.2. Reklamy……… 18 1.3.3. Prasa……… 19 1.3.4. Telefon……… 21 1.3.5. Przemoc w mediach……… 21 Rozdział 2. Kontrola spoleczna 2.1. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w przepisach miedzynarodowych ………24 2.2. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w Polsce ………26 2.3 Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w wybranych…

Znaczenie badan rynkowych dla potrzeb marketingu w segmencie środków pioracych.

Przez administrator

Rozdział 1. Zagadnienia wstepne 1.1. Uzasadnienie podjecia tematu……… 3 1.2. Cele pracy i hipotezy badawcze……… 4 1.3. Zastosowana w pracy metoda badawcza……… 4 1.4. Struktura pracy……… 6 Rozdział 2. Charakterystyka badan marketingowych 2.1. Geneza badan rynku w Polsce……… 7 2.2. Cel badan marketingowych i ich rodzaje……… 16 2.3. Analiza danych i interpretacja wyników……… 28 Rozdział 3. Metodologia badan wlasnych 3.1. Cel i problem badawczy……… 35 3.2. Metody, techniki, narzedzia badawcze……… 37 3.3. Charakterystyka terenu badan……… 44 Rozdział 4. Wykorzystanie badan w budowie strategii marketingowej produktu w segmancie środków pioracych 4.1. Charakterystyka grupy docelowej……… 46 4.2. Analiza przeprowadzonych badan……… 48 4.3.…

Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1. Teoretyczne zasady zarządzania marketingiem. 1.1. Istota zarządzania marketingiem……….9 1.2. Marketingowa koncepcja zarządzania ……….13 1.3. Strategia marketingowa……….19 1.4. Analiza SWOT/ TOWS………. 33 1.5. Segmentacja rynku………. 49 1.6. Formy konkurencji……….55 1.7. Cena jako element marketingu………. 58 Rozdział 2. Charakterystyka rynku krawieckiego. 2.1. Rynek krawiecki -ogólna charakterystyka……….65 2.2. Podzial rynku……….68 2.3. Zasady sprzedazy……….74 2.4. Cykl zycia ceny………. 76 2.5. Historia firmy krawieckiej na podstawie przedsiębiorstwa P.P.H.U.„ XYZ”………. 77 2.6. Przestrzenny zasieg działalności sieci handlowych obecnie………. 80 2.7. Struktura organizacyjna firmy………. 82 2.8. Charakterystyka zasobów firmy………. 83 2.9. Projekcja mody………. 85 2.10. Proces produkcji………. 86 2.11. Konkurencja………. 88 Rozdział 3. Strategia…

Psychologiczne mechanizmy wpływu reklamy na konsumenta na przykładzie marki XYZ.

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I Reklama w świetle literatury………..6 1.1. Pojęcie i istota reklamy 1.2. Rodzaje i cele reklamy 1.3. Reklama a teoria komunikowania marketingowego 1.4. Reklama w mediach tradycyjnych 1.5 Reklama w nowych mediach 1.6. Badania efektywnosci kampanii reklamowych Rozdział II Techniki perswazyjne w kontekscie reklamy………..35 2.1. Pojęcie i istota perswazji 2.2. Perswazja a manipulacja 2.3. Perswazja a propaganda 2.4. Reklama a oddzialywanie na potrzeby konsumenta 2.5. Reklama a jezyk Rozdział III Psychologiczne mechanizmy wpływu reklamy na konsumenta na przykładzie marki XYZ………..62 3.1. Reklama a pamiec i procesy uczenia się 3.2. Konstruowanie i emitowanie reklam w świetle badan nad pamiecia 3.3.…

Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku samochodów osobowych w Polsce

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I. Zachowania nabywcze konsumentów indywidualnych i ich uwarunkowania………..7 1. Istota zachowan nabywczych konsumentów indywidualnych 2. Wewnetrzne i zewnetrzne uwarunkowania zachowan nabywczych konsumentów 3. Modele zachowan nabywczych konsumentów 4. Proces podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów indywidualnych 5. Relacje przedsiębiorstwa z klientami jako determinanta decyzji o zakupie produktu Rozdział II. Rynek samochodów osobowych w Polsce i kierunki jego rozwoju……….36 1. Rozwój polskiego sektora samochodów osobowych i jego uwarunkowania na tle rozwoju swiatowej motoryzacji 2. Analiza konkurencji na w sektorze samochodów osobowych w Polsce 3. Segmentacja rynku w Polsce na tle klas samochodów osobowych 4. Analiza sprzedaży samochodów osobowych w Polsce…

Determinanty wyborów konsumentów na przykładzie sklepu meblarskiego XYZ.

Przez administrator

Streszczenie……….. 2 Wstęp ……….. 3 Rozdział 1. Przeglad pismiennictwa 1.1. Determinanty kształtujące wybory konsumentów na rynku dóbr trwalego uzytku………..5 1.2. Istota zachowan konsumentów na rynku usług finansowych………..7 1.3. Modele zachowan konsumentów na rynku………..12 1.4. Analiza uwarunkowan popytu i podazy na rynku mebli………..17 Rozdział 2. Zalozenia metodyczne badan 1.1. Cel glówny badan………..27 2.2. Charakterystyka badanej grupy………..28 2.3. Charakterystyka badanej firmy……….. 29 Rozdział 3. Wyniki badan wlasnych 3.1. Analiza czynników ksztaltujacych wybory na rynku mebli w opinii badanych respondentów ………..30 3.2. Okreslenie segmentów klientów w badanej firmie dzialajacej w branzy meblowej………..32 3.3. Identyfikacja i ocena preferencji, oczekiwan na rynku mebli w opinii…

Analiza popytu i podazy na usługi seksualne i handel ludzmi w krajach europejskich

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Analiza szczególowa zjawiska popytu 1.1 Motywacje lub przyczyny korzystania z platnych usług seksualnych 1.1.1 Typologia klientów 1.2 Preferowane typy prostytutek 1.2.1 Prostytutki z zagranicy 1.3 Znaczenie seksu dla klientów 1.4 Ochrona zdrowia i ryzyka zwiazane z prostytucja 1.4.1 Spozywanie alkoholu/ narkotyków przed uprawianiem seksu 1.4.2 Odmowa 1.4.3 Problemy i konflikty Rozdział II. Podaz usług seksualnych 5.1. Struktura geograficzna i rodzaje swiadczonych usług 5.2. Aspekt ekonomiczny branzy usług seksualnych 5.3. Glówne powody i przyczyny pracy w branzy erotycznej 5.4. Cudzoziemcy zatrudnieni w branzy erotycznej 5.5. Narkotyki i inne zagrozenia Rozdział III. Przemoc, przestepczosc, zmuszanie do pracy i handel…

Metody perswazji w reklamie społecznej.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I Perswazja a reklama 1.1. Pojęcie wpływu społecznego w literaturze psychologicznej………5 1.2. Procesy poznawcze w percepcji reklamy ………7 1.3. Emocje w reklamie społecznej ………8 1.4. Metody oddzialywan w reklamie społecznej……… 10 Rozdział II Reklama jako zjawisko społeczne 2.1. Zarys historii reklamy……… 13 2.2. Geneza reklamy społecznej ………14 2.3. Sposoby definiowania reklamy społecznej ………16 2.4. Rodzaje reklamy społecznej ………18 2.5. Media i nosniki reklamy społecznej ………20 Rozdział III Reklama spoleczna w ujęciu strategicznym 3.1. strategia segmentacji ………25 3.2. Strategia pozycjonowania……… 27 3.3. Strategia komunikacji……… 28 Rozdział IV Charakterystyka wybranych kampanii społecznych w Polsce w latach 1999 -2010 4.1.…

Kampania reklamowa sieci komórkowej XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Reklama i jej rodzaje. 1.1. Pojęcie reklamy……….4 1.2. Funkcje reklamy……….6 1.3. Rodzaje reklamy……….8 1.4. Etapy projektowania reklamy……….20 1.5. Korzysci i zagrozenia plynace z reklamy……….20 Rozdział II Reklama przedsiębiorstwa. 2.1. Najskuteczniejsze metody reklamy……….22 2.2. Podstawowe zasady reklamy……….24 2.3. Elementy promocji……….25 2.4. Budżet reklamy……….31 2.5. Tworzenie przekazów reklamowych……….33 Rozdział III Reklama w działalności sieci sieci komórkowej XYZ 3.1. Przedstawienie firmy sieci komórkowej XYZ……….36 3.2. Kampania reklamowa sieci sieci komórkowej XYZ……….40 3.3. Glówne zasady projektowania graficznego środków reklamy……….51 3.4. Ocena efektywnosci reklamy……….52 Zakończenie……….55 Bibliografia……….58 Spis rysunków……….60