Polski rynek usług pocztowych w aspekcie członkostwa Polski w Unii Europejskiej
7 marca 2019
Rozdział I.
Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3
1. Geneza powstania poczty
2. Charakterystyka zmian po roku 1990
Rozdział II.
Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10
1. Usługi o charakterze powszechnym
2. Usługi o charakterze umownym
Rozdział III.
Konkurencyjność Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych działających w sektorze usług pocztowych………….19
1. Sytuacja Poczty Polskiej na rynku
2. Instrumenty konkurencji
3. Analiza SWOT dla wybranych usług
4. Rola marki w walce o dominującą pozycję w sektorze pocztowym
Rozdział IV.
Kierunki zmian………….34
1. Doskonalenie usług świadczonych przez Pocztę Polską jako proces dostosowawczy do zmian rynku pocztowego
2. Direct Mail – czynnik zwiększający atrakcyjność oferty usługowej Poczty Polskiej
3. Rozwój usług finansowych
Zakończenie………….46
Wykaz tabel i rysunków
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|