Programowanie pakietu do badania drzew w grafach.


1.Wstęp

1.1.Wprowadzenie
1.2.Cel i zakres pracy
1.2.1.Cel pracy
1.2.2.Zakres pracy

2.JAVA

2.1.Co to jest JAVA
2.2.Główne cechy języka JAVA

3.Graf, drzewa i algorytmy

3.1.Graf
3.2.Drzewa
3.2.1.Drzewa Binarne
3.3.Algorytm
3.3.1.Algorytm Kruskala
3.3.2.Kod Prüfera
3.3.2.1.Wyznaczanie Kodu Prüfera
3.3.2.2.Wyznaczanie drzewa z kodu Prüfera

4.Cześć praktyczna pracy inżynierskiej

4.1. Cel aplikacji
4.2. Założenia aplikacji
4.3. Opis funkcjonalności
4.4. Interfejs użytkownika
4.4.1.Opis poszczególnych funkcji
4.4.1.1.Algorytm wyznaczania drzewa minimalnego
4.4.1.2.Wyznaczanie Kodu Prüfera
4.5.Opis kodu programu
4.5.1. NetBeans IDE 7.0.1
4.5.2. Implementacja
4.5.2.1.Klasa Main.java
4.5.2.2.Klasa Edge.java
4.5.2.3.Klasa Kruskala.java
4.5.2.4.Klasa Node.java
4.5.2.5.Klasa Prüfer
4.5.2.6.Klasa Tree
4.5.2.7.Klasa PruferArea
4.5.2.8.Klasa MainArea
4.5.2.9.Pozostałe klasy

Podsumowanie
Indeks rysunków
Literatura