Przedstawiciel handlowy w systemie dystrybucji pośredniej na przykładzie firmy XYZ.
25 października 2015
Wstęp………..3
Rozdział I.
Posrednie kanaly dystrybucji jako element systemu dystrybucyjnego przedsiębiorstwa……….. 4
1.1. Pojęcie i istota dystrybucji
1.2. Formy dystrybucji pośredniej
1.3. Znaczenie posrednich kanalów dystrybucji
Rozdział II.
Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ………..23
2.1. Historia przedsiębiorstwa
2.2. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa
2.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
2.4. Oferta przedsiębiorstwa
2.5. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Rozdział III.
Rola przedstawiciela handlowego w przedsiębiorstwie XYZ………..45
3.1. Metody rekrutacji przedstawicieli handlowych przedsiębiorstwa
3.2. Specyfika pracy przedstawiciela handlowego przedsiębiorstwa
3.3. Szkolenia przedstawicieli handlowych w przedsiębiorstwie
3.4. Ocena pracy przedstawicieli handlowych w przedsiębiorstwie
Zakończenie………..59
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|