Public Relations w zespole rajdowym Subaru Platinum Rally Team
5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Wstęp
Rozdział I
Pojęcie public relations
1. Definicje public relations
2. Cele public relations
3. Narzędzia i formy public relations
3.1 Formy public relations
3.2 e–PR
3.3 Personal PR
4. Public relations w sportach motorowych
4.1 Public relations w rajdach samochodowych
Rozdział II
Rajdy samochodowe
1. Definicja rajdów samochodowych
1.1 Różnica między rajdami samochodowymi a wyścigami
2. Struktura zespołu rajdowego
Rozdział III
Public relations w zespole rajdowym Platinum Subaru
Rally Team
1. Praca PR-owca w zespole
2. Struktura zespołu
2.1 Michał i Grzegorz Bębenkowie
2.2 Wojciech Chuchała i Kamil Heller2
3. Narzędzia oraz środki przekazu, jakimi się posługuje PR-owiec w zespole rajdowym
4. Współpraca PR-u
3.1 Współpraca z mediami
3.2 Współpraca ze sponsorami
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Public relations w administracji publicznej – wybrane zagadnienia
- Public relations w korporacjach na przykładzie Orange Polska
- OPracowanie koncepcji identyfikacji konfliktów i sposoby ich rozwiązywania w zespole projektowym na…
- Efektywność masażu tkanek głębokich w zespole bólowym kręgosłupa lędziowo-krzyżowego