Reklama jako kluczowy instrument promocji w procesie zarządzania marketingowego przedsiębiorstwami

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział I
Rola marketingu w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

1.1. Istota marketingu………..4
1.2 Charakterystyka procesu zarządzania marketingowego………..9
1.3. Wykorzystanie instrumentów marketingu-mix w aktywności rynkowej przedsiębiorstwa………..14


Rozdział II
Reklama jako narzędzie promocji

2.1 Pojęcie reklamy i jej funkcje………..22
2.2 Rola reklamy w procesie komunikacji marketingowej………..30
2.3. Mechanizm działania przekazu reklamowego………..33


Rozdział III
Reklama jako narzędzie komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem – na podstawie wyników badań własnych.

3.1. Cel i przedmiot badania………..42
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………..42
3.3. Metoda i technika badania………..43
3.4 Analiza wyników badań ankietowych………..44
3.5. Wnioski z przeprowadzonych badań………..49


Zakończenie………..51
Bibliografia………..53
Spis rysunków………..54
Spis tabel i wykresów………..55
Załączniki………..56