Rozwój fizyczny i motoryczny 16 letnich uczennic w LO realizującym obowiązkowy program wychowania fizycznego na tle rówieśniczek uczestniczących w nadobowiązkowych zajęciach z siatkówki w klubie XYZ.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……… 4
Zakładane cele……… 7

Rozdział I.
Charakterystyka szkoły i klubu.

1.1 Tradycje wychowania fizycznego w szkole I Liceum Ogólnokształcącego XYZ w XYZ……… 8
1.2 Tradycje sportu dzieci i młodzieży w klubie MUKS 'XYZ’ w XYZ……… 11
1.3 Aktywność fizyczna badanych grup……… 14
1.4 Poziom wiedzy o wych. fizycznym i sporcie badanych grup i ich rodziców……… 15

Rozdział II.
Metodologia pracy magisterskiej.

2.1 Uzasadnienie tematu pracy……… 18
2.2Analiza bazy źródłowej……… 19
2.3. Pytania badawcze……… 20
2.4 Zakres terytorialny i cenzury czasowe……… 20
2.6 Konstrukcja i układ pracy……… 21
2.7 Uzasadnienie tezy głównej……… 22
2.9 Metody i narzędzia badawcze zastosowane do opracowania……… 23
2.9.1.Rozwój metod oceniających budowę ciała i sprawność motoryczną……… 27
2.9.2.Wymagania stawiane narzędziom i metodom badawczym……… 31
2.9.3. Podstawy teoretyczne oceny budowy ciała……… 33
2.10. Omówienie wyników badań morfologicznych……… 35
2.11 Założenia teoretyczne testu Eurofit, testu Coopera……… 51

Rozdział III.
Wyniki badań oceny sprawności badanych grup.

3.1 Wyniki badań zawodniczek z MUKS 'XYZ’ Sandomierz……… 58
3.2 Wyniki badań uczennic z I Liceum Ogólnokształcącego w XYZ……… 73
3.3 Porównanie wyników prób testu Eurofit badanych grup……… 90

Rozdział IV.
Podsumowanie.

4.1 Osiągnięte cele……… 100
4.2 Wnioski……… 100
4.3 Dyskusja……… 103

Bibliografia……… 105
Wykazy wykresów, tabel, zdjęć, rycin……… 107

Załączniki……… 111
Ankieta……… 111
Streszczenie……… 113