Strategia marketingowa na tle strategii ogólnej XYZ sp. z o.o.(Firma handlowo – uslugowa).
23 października 2015
Wstęp………2
Rozdział I.
Strategia marketingowa w ogólnej strategii przedsiębiorstwa………4
1.1. Istota strategii przedsiębiorstwa………4
2.2. Strategia marketingowa………6
2.3. Rodzaje strategii marketingowych………15
2.4. Umiejscowienie funkcji marketingowych w strukturze organizacyjnej
przedsiębiorstwa………24
Rozdział II.
Charakterystyka firmy XYZ sp. z o.o……….29
2.1. Historia spólki………29
2.2. Organizacja funkcji w XYZ sp. z o.o……….36
2.3. Powiazania przedsiębiorstwa w kanalach dystrybucji………45
Rozdział III.
Analiza strategiczna………48
3.1. Analiza strategiczna – analiza potencjalu wewnetrznego………48
4.2. Analiza strategiczna spółki XYZ………57
3.3. Cele strategiczne spółki XYZ………69
3.4. Strategia marketingowa XYZ sp. z o.o……….72
Zakończenie………78
Biblografia………79
Spis tabel………80
Spis rysunków………81
Zalaczniki………82
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|