Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym.
6 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I.
Niedostosowanie społeczne – analiza koncepcji naukowych
1.1. Pojęcie niedostosowania społecznego i jego przyczyny………5
1.2. Kryteria diagnostyczne niedostosowania społecznego……… 16
1.3.Narzędzia diagnozujące symptomy niedostosowania społecznego………25
1.4. Skutki niedostosowania społecznego……….31
Rozdział II.
Diagnoza ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym
2.1. Charakterystyka ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym i identyfikacja jego trudności edukacyjnych……….34
2.2. Wyznaczniki procesu edukacyjnego w odniesieniu do ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym……….37
2.3.Wskazania do pracy z uczniem zagrożonego niedostosowaniem społecznym i metody pracy………39
2.4. Realizacja zajęć edukacyjnych i terapeutycznych w pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym………43
Rozdział III.
Metodologia badań własnych
3.1. Cel i przedmiot badań……….48
3.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze……….51
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….52
3.4. Organizacja i teren badań
Rozdział IV.
Analiza i przezentacja materiału badawczego (według wzorca typowego dla case study).
4.1. Identyfikacja problemu……….56
4.2. Geneza i dynamik zjawiska………56
4.3. Znaczenie problemu………58
4.4. Prognoza……….59
4.5. Propozycje rozwiązań……….59
4.6. Wdrażanie oddziaływań………60
4.7 Efekty oddziaływań………61
Zakończenie……….62
Bibliografia……….63
Spis tabel……….65
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|