Wpływ środowiska szkolnego na rozwój dzieci niepełnosprawnych.
6 marca 2019
Wstęp ……….. 4
Rozdział I.
Edukacja dziecka niepełnosprawnego w szkole
1.1. Niepełnosprawność dziecka ……….. 7
1.1.1. Pojęcie oraz klasyfikacja niepełnosprawności ………..7
1.1.2. Kryteria oceny oraz stopnie niepełnosprawności ……….. 11
1.2 Edukacja dziecka niepełnosprawnego……….. 17
1.2.1. Szkoła jako środowisko wychowawcze ……….. 17
1.2.2. Niepełnosprawność a specjalne potrzeby edukacyjne ……….. 26
1.2.3. Edukacja integracyjna jako forma kształcenia dzieci niepełnosprawnych ……….. 30
Rozdział II.
Metodologiczne założenia badań własnych
2.1. Przedmiot i cel badań ……….. 36
2.2. Problemy i hipotezy badawcze ………..38
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….. 42
2.4. Przebieg i organizacja badań ……….. 47
Rozdział III.
Wpływ środowiska szkolnego na rozwój dzieci niepełnosprawnych w świetle wyników badań
3.1. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji ……….. 49
3.2. Analiza i interpretacja wyników badań ……….. 51
3.3. Wnioski z badań ……….. 67
Zakończenie ……….. 69
Bibliografia ……….. 72
Spis tabel i wykresów ……….. 76
Załącznik ………..77
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|