Wymowa dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
7 marca 2019
Wprowadzenie.
Rozdział I.
Rozwój mowy dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
1.1. Mózgowe porażenie dziecięce – definicja, przyczyny powstawania, podział kliniczny i objawy.
1.2. Mowa dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
1.3. Dyzartria – definicje, przyczyny, objawy i rodzaje.
Rozdział II.
Wpływ upośledzenia umysłowego na wymowę dziecka.
2.1. Upośledzenie umysłowe – definicja, klasyfikacja, przyczyny.
2.2. Charakterystyka mowy upośledzonych umysłowo.
Rozdział III.
Metodologia badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań.
3.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
3.3. Charakterystyka dziecka.
Rozdział IV.
Wymowa dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – analiza wyników badań.
4.1. Analiza wymowy dziecka.
4.2. Profil dyzartrii jako metoda określania zaburzeń mowy – ustalenie profilu dyzartrii.
Rozdział V.
Terapia dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
4.1. Program terapii dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
Zakończenie.
Bibliografia.
Uwaga:Brak przypisów.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|