Wymowa dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wprowadzenie.

Rozdział I.
Rozwój mowy dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.

1.1. Mózgowe porażenie dziecięce – definicja, przyczyny powstawania, podział kliniczny i objawy.
1.2. Mowa dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
1.3. Dyzartria – definicje, przyczyny, objawy i rodzaje.

Rozdział II.
Wpływ upośledzenia umysłowego na wymowę dziecka.

2.1. Upośledzenie umysłowe – definicja, klasyfikacja, przyczyny.
2.2. Charakterystyka mowy upośledzonych umysłowo.

Rozdział III.
Metodologia badań własnych.

3.1. Przedmiot i cel badań.
3.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
3.3. Charakterystyka dziecka.

Rozdział IV.
Wymowa dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – analiza wyników badań.

4.1. Analiza wymowy dziecka.
4.2. Profil dyzartrii jako metoda określania zaburzeń mowy – ustalenie profilu dyzartrii.

Rozdział V.
Terapia dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.

4.1. Program terapii dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.

Zakończenie.
Bibliografia.

Uwaga:Brak przypisów.