Marketing usług ubezpieczeniowych
22 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Ubezpieczenia i marketing – rozwazania teoretyczne
1.1. Istota i znaczenie usług ubezpieczeniowych we wspólczesnej gospodarce
1.2. Istota marketingu
1.3. Zarys nowoczesnych koncepcji marketingu w uslugach
1.4. Strategie marketingowe uslugodawców ubezpieczeniowych
1.5. Marketing-mix uslugodawcy ubezpieczeniowego
1.6. Promotion-mix jako element koncepcji marketing-mix uslugodawców ubezpieczeniowych
Rozdział 2
Ocena działalności marketingowej wybranych uslugodawców ubezpieczeniowych na podstawie badan wlasnych
2.1. Metodologia badan
2.2. Wyniki badan wlasnych i wnioski z nich plynace
Rozdział 3
Działalność marketingowa wybranego uslugodawcy ubezpieczeniowego
3.1. Charakterystyka badanego podmiotu
3.1.1. Link4 TU S.A.
3.2. Badanie sytuacji marketingowej badanej firmy
3.2.1. Audyt marketingowy
3.2.2. Analiza otoczenia
3.2.3. Analiza SWOT
3.2.4. Analiza konkurencji
3.3. Formulowanie strategii marketingowej
3.4. Marketing-mix jako podstawa strategii marketingowych omawianego przedsiębiorstwa
3.5. Narzedzia promotion-mix stosowane w działalności marketingowej analizowanego podmiotu
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|