Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie Sandler Training Polska

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Wizerunek firmy – wybrane aspekty w ujęciu teoretycznym – wprowadzenie

1.1 Pojęcie wizerunku firmy. Wizerunek firmy a marka firmy
1.2. Czynniki wpływajace na wizerunek firmy
1.3 Proces kreowania wizerunku firmy
1.4 Znaczenie pozytywnego wizerunku dla firmy i jej rozwoju
1.5 Podsumowanie

Rozdział 2
Public Relations jako instrument kreowania wizerunku firmy

2.1 Pojęcie Public Relations
2.2 Cele i funkcje Public Relations
2.3 Metody i techniki dzialan z zakresu Public Relations
2.4 Public Relations a kreowanie wizerunku firmy
2.5 Podsumowanie

Rozdział 3
Charakterystyka firmy Sandler Training Polska

3.1 Geneza powstania, zakres i zasieg działania firmy, cele strategiczne i operacyjne firmy
3.2 Pozycja rynkowa firmy na rynku szkoleniowym. Kluczowe czynniki sukcesu w branzy
3.3 Struktura organizacyjna firmy. Interesariusze firmy (zewnetrzni i wewnetrzni)
3.4 Analiza SWOT dla firmy
3.5 Podsumowanie

Rozdział 4
Wizerunek firmy Sandler Training Polska i rola Public Relations w jego kreowaniu – wyniki analiz i badan pierwotnych

4.1 Działania z zakresu Public Relations w firmie
4.2 Wyniki badan pierwotnych
4.2.1 Cele badan i metody badawcze
4.2.2 Prezentacja wyników badan
4.3 Analiza i interpretacja wyników analiz i badan

Rozdział 5
Wnioski koncowe i praktyczne rekomendacje dla specjalistów ds. marketingu firmy Sandler Training Polska i innych przedsiebiorstw dot. prowadzenia skutecznych dzialan z zakresu Public Relations w aspekcie kreowania pozytywnego wizerunku organizacji

5.1 Wnioski
5.2 Rekomendacje

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel, rysunków i wykresów
Aneks