Sytuacja szkolna dzieci z syndromem FAS (alkoholowy zespół płodowy)
2 marca 2019
Wstęp ……….3
Rozdział I
Istota, przyczyny i objawy alkoholowego zespołu płodowego (FAS)
1.1. Pojęcie FAS. Kryteria diagnostyczne tego schorzenia. ……….6
1.2. Neuropsychologiczny profil dziecka z syndromem FAS ……….14
1.3. Ciąża a picie alkoholu w świetle badań empirycznych ……….23
Rozdział II
Dziecko w szkole z zespołem FAS
2.1. Dziecko z FAS w kontekście szkoły ……….27
2.2. Główne założenia pracy z dziećmi z zespołem FAS……….36
2.3. Metody i formy pomocy dziecku z zespołem FAS ……….42
Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych.
3.1. Cel i przedmiot badań ……….52
3.2. Problemy badawcze ……….55
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….58
3.4. Organizacja i przebieg badań……….64
Rozdział IV Sytuacja szkolna dziecka z syndromem FAS w świetle wyników badań własnych.
4.1. Identyfikacja problemu……….66
4.2. Geneza i dynamika zjawiska……….68
4.3. Podsumowanie. Propozycje rozwiązania problemu……….81
Zakończenie……….84
Bibliografia……….86
Aneks……….89
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|