Geneza badań ilościowych, jakościowych i pomiaru.
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Ogólna charakterystyka skal pomiarowych
1.1 Skala nominalna
1.2 Skala porządkowa
1.3 Skala interwałowa
1.4 Skala ilorazowa
Rozdział II.
Rzetelność i trafność warunkiem poprawności pomiaru
2.1 Rzetelność pomiaru w badaniach pedagogicznych
2.2 Trafność pomiaru w badaniach
Rozdział III
Słabe strony badań ilościowych i pomiaru
3.1 Ograniczenia i niedoskonałości badań ilościowych i pomiaru
3.2 Niedosyt interpretacji wyników badań
3.3 Pochopne wyciąganie wniosków
3.4 Nieprecyzyjne określenie badanego zjawiska
3.5 Niedosyt interpretacji wyników badań
Rozdział IV.
Badania jakościowe
4.1 Ogólne rozumienie badań jakościowych
4.2 Analiza kontekstu sytuacyjnego badanych zjawisk
Podsumowanie i wnioski końcowe
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|