Geneza badań ilościowych, jakościowych i pomiaru.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Ogólna charakterystyka skal pomiarowych

1.1 Skala nominalna
1.2 Skala porządkowa
1.3 Skala interwałowa
1.4 Skala ilorazowa

Rozdział II.
Rzetelność i trafność warunkiem poprawności pomiaru

2.1 Rzetelność pomiaru w badaniach pedagogicznych
2.2 Trafność pomiaru w badaniach

Rozdział III
Słabe strony badań ilościowych i pomiaru

3.1 Ograniczenia i niedoskonałości badań ilościowych i pomiaru
3.2 Niedosyt interpretacji wyników badań
3.3 Pochopne wyciąganie wniosków
3.4 Nieprecyzyjne określenie badanego zjawiska
3.5 Niedosyt interpretacji wyników badań

Rozdział IV.
Badania jakościowe

4.1 Ogólne rozumienie badań jakościowych
4.2 Analiza kontekstu sytuacyjnego badanych zjawisk

Podsumowanie i wnioski końcowe
Bibliografia