Kształtowanie wizerunku medialnego Antoniego Macierewicza na podstawie analizy dwóch tygodników opiniotwórczych

4 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I
Wizerunek w ujęciu teoretycznym

1.1 Definiowanie pojęcia wizerunku
1.2 Proces budowania i kreowania wizerunku
1.3 Wykorzystanie technik i metod public relations w polityce
1.4 Negatywna propaganda w public relations


Rozdział II
Założenia metodologiczne

2.1 Charakterystyka materiału badawczego
2.2 Problematyka pracy
2.3 Analiza zawartości
2.4 Klucz kategoryzacyjny jako środek badawczy
2.5 Opis próby badawczej
2.6 Pytanie podstawowe i hipotezy poboczne


Rozdział III
Analiza wyników

3.1 Cechy Antoniego Macierewicza w świetle metody badawczej
3.1.1 Pozytywne
3.1.2 Negatywne
3.2 Główne konteksty i tematy w których opisywana jest postać Antoniego Macierewicza
3.3 Wypowiedzi osób trzecich o Antonim Macierewiczu
3.3.1 Pozytywne
3.3.2 Negatywne
3.4 Podsumowanie


Zakończenie.
Bibliografia

Opis zawartości pracy

Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów, podsumowania, zakończenia, bibliografii oraz aneksu.

W pierwszym rozdziale postawnowiono zająć się problemem wyjaśnienia pojęcia wizerunku i podjąć próbę jego definicji, która okazała się być ciężkim wyzwaniem.

Drugi rozdział poświęcono na badania metodologicznie, wyjaśnienie strony badawczej pisanej przeze mnie pracy, postawienie pytań i hipotez a także charakterystykę materiału
badawczego.

Trzeci rozdział poświęcono na analizę wyników mojej pracy badawczej oraz wysnuwanie wniosków z zebranych przeze mnie danych.